پلیس راهور از فرهنگ رانندگی موتورسواران انتقاد کرد

معاون اجتماعی پلیس راهور از فرهنگ رانندگی موتورسواران انتقاد کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از کشته‌شدگان حوادث  ترافیکی را موتورسواران تشکیل می‌دهند.

پلیس راهور از فرهنگ رانندگی موتورسواران انتقاد کرد
کد خبر: 398674
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۴:۳۵:۵۸

اعتمادآنلاین| سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به تصادف خونین دو دستگاه موتورسیکلت در شهر لار که روز گذشته اتفاق افتاد، افزود: مقارن ساعت 20 روز گذشته دو دستگاه موتور سیکلت در سطح شهر لار با یکدیگر برخورد و در نتیجه آن 2 نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

وی در تشریح علت این تصادف گفت: مقصر تصادف راکب یکی از موتورسیکلت‌ها بوده است که به علت تغییر مسیر ناگهانی موجب شکل گیری این سانحه شد.

جهانی با انتقاد از فرهنگ رانندگی موتورسواران افزود: متاسفانه راکبین موتورسیکلت هنگام تردد در معابر خود را مجاز به ورود حریم سایر رانندگان می‌دانند.

معاون اجتماعی پلیس راهور، گفت: موتورسواران فاصله جانبی و طولی را از خودروها و سایر موتورسیکلت‌ها رعایت نکرده و با ورود به حریم سایر رانندگان، جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

جهانی افزود: این قبیل رانندگان چنانچه با ورود به حریم سایرین منجر به شکل گیری تصادف شوند، مقصر قلمداد شده و موظف به جبران خسارات مالی و جانی زیاندیدگان خواهند بود.

به گفته وی، رانندگان موتورسیکلت ها مکلفند بین خطوط و پشت سر وسایل نقلیه حرکت کرده و با رعایت فاصله طولی و عرضی از ورود به حریم سایرین خودداری کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها