نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:

اروپایی ها با استفاده از ظرفیت های اینستکس اقدامات اساسی انجام دهند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به نظر می رسد اروپایی ها باید در زمینه فروش دارو و تجهیزات پزشکی در راستای بهره گیری از ظرفیت های اینستکس اقدامات اساسی انجام دهند.

اروپایی ها با استفاده از ظرفیت های اینستکس اقدامات اساسی انجام دهند
کد خبر: 398681
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۴:۴۸:۱۶

اعتمادآنلاین| سیدحسین نقوی حسینی، با اشاره به اولین تراکنش مالی میان ایران و اروپا در چارچوب اینستکس به ارزش تقریبی 500 هزار یورو، گفت: مبلغ تراکنش انجام شده طی چند روز گذشته توسط کشورهای اروپایی اندک بوده و نمی توان برای برون رفت از مشکلات و دغدغه ها کاری کند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اروپایی ها باید اقدام مستقل از آمریکایی ها انجام دهند زیرا در رفتارهای کاخ سفید همچنان لجاجت و افسارگسیختگی مشاهده می شود.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اروپایی ها باید در زمینه فروش دارو و تجهیزات پزشکی در راستای بهره گیری از ظرفیت های اینستکس اقدامات اساسی انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: باید یادآور شد اروپایی ها در اوایل بهمن 97 مدعی راه اندازی کانال مالی مستقل شدند و اکنون و اولین تراکنش رخ داده پس از پانزده ماه انجام می شود که امری قابل تامل است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه اروپایی ها صرفا به ارائه وعده های توخالی می پردازند و اقدام عملی برای تحقق تعهداتشان انجام نمی دهند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها