کد خبر: 398691
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۰۱:۰۱
| |

شهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی:

عملکرد نظامی آمریکا در عراق به هیچ عنوان برای افکار عمومی دنیا قابل قبول نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: نباید فراموش کرد عملکرد نظامی آمریکا در عراق به هیچ عنوان برای افکار عمومی دنیا قابل قبول نیست از این رو نگرانی جدی برای آینده حضور نظامی این کشور در عراق وجود دارد.

عملکرد نظامی آمریکا در عراق به هیچ عنوان برای افکار عمومی دنیا قابل قبول نیست
کد خبر: 398691
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۰۱:۰۱

اعتمادآنلاین| شهروز برزگر کلشانی، در خصوص اهداف پشت پرده واگذاری پایگاه های نظامی در دست آمریکایی ها و ائتلاف ضد داعش به عراقی ها، گفت: تجمیع نیروهای نظامی در دو پایگاه نظامی کرکوک و شمال بغداد در دستورکار ایالات متحده قرار دارد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نباید فراموش کرد عملکرد نظامی آمریکا در عراق به هیچ عنوان برای افکار عمومی دنیا قابل قبول نیست از این رو نگرانی جدی برای آینده حضور نظامی این کشور در عراق وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین باید یادآور شد یکی از اهداف تشدید تحرکات نظامی اخیر آمریکا در عراق برای پشتیبانی از نیروهای خارج شده از پایگاه های نظامی مانند الحبانیه و غیره بوده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: می توان اذعان کرد واگذاری پایگاه های نظامی در عراق شکست دیگری برای دولتمردان کاخ سفید محسوب می شود زیرا آنها تصور می کردند امکان حضور گسترده در منطقه خصوصا عراق برایشان فراهم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد سیاست جمع آوری و تجمیع نیروهای نظامی آمریکا در منطقه، بخشی از دکترین نظامی جدید این کشور بشمار می رود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها