کد خبر: 398706
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۳۳:۵۷
| |

گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به تشدید جنگ طلبی ائتلاف عربی:

باتلاق یمن متجاوزان عربی را دچار سردرگمی کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: باتلاق یمن متجاوزان عربی را دچار سردرگمی کرده است. بر این اساس هر چند وقت یکبار اخباری در رسانه های عربی مبنی بر بروز اختلاف نظر در بین سران این کشورها در راستای ادامه تجاوز و جنگ منتشر می شود.

باتلاق یمن متجاوزان عربی را دچار سردرگمی کرده است
کد خبر: 398706
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۵:۳۳:۵۷

اعتمادآنلاین| مسعود گودرزی، در خصوص حملات گسترده متجاوزان سعودی به 150 منطقه از یمن طی چند روز گذشته، گفت: متاسفانه تجاوز نیروهای ائتلاف عربی به یمن موجب شده تمام زیرساخت های این کشور از بین برود.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم در حالیست که زنان و کودکان بی دفاع یمنی بیشماری به دلیل حملات جنگنده های متجاوز شهید و بسیاری نیز دچار جراحت شده اند.

وی با اشاره به اینکه باتلاق یمن متجاوزان عربی را دچار سردرگمی کرده است، ادامه داد: بر این اساس هر چند وقت یکبار اخباری در رسانه های عربی مبنی بر بروز اختلاف نظر در بین سران این کشورها در راستای ادامه تجاوز و جنگ منتشر می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه یمنی ها دست از مقاومت بر نمی دارند، تصریح کرد: بنابراین سعودی ها و همپیمانانشان باید بدانند راهی که طی می کنند بن بست است و صرفا دست و پا زدن در یک باتلاق محسوب می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم سازمان ملل و نهادهای بین المللی نسبت به تشدید حملات هوایی ائتلاف عربی به یمن واکنش نشان دهند تا جلوی این تجاوزات گرفته شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها