بازیکنان فوتبال در روزهای کرونایی چه کار می‌کنند؟

فوتبالیست‌های مطرح دنیا و حتی بازیکنان تیم های لیگ برتر خودمان روزهای عجیبی را پشت سر می گذارند. روزهایی که به قول خودشان پیش از این تجربه نکرده بوند.

بازیکنان فوتبال در روزهای کرونایی چه کار می‌کنند؟
کد خبر: 398805
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۰:۴۳:۱۲

اعتمادآنلاین| تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع بیماری کرونا باعث شده که همه تیم‌های دنیا در قرنطینه باشند و ورزشکاران ایرانی هم روزهای قرنطینه را با سرگرمی‌های جالبی پشت سر می‌گذارند.


شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رقابت های فوتبال در همه کشورهای مطرح دنیا باعث شد روزهای قرنطینه برای بازیکنان تیم های مختلف متفاوت پشت سر گذاشته شود. فوتبالیست های مطرح دنیا و حتی بازیکنان تیم های لیگ برتر خودمان روزهای عجیبی را پشت سر می گذارند. روزهایی که به قول خودشان پیش از این تجربه نکرده بوند. ستاره های تیم ملی و لیگ برتر ایران این روزها در وضعیت قرنطینه سرگرمی های جالبی دارند که خیلی های آنها الگوگرفته از چالش های خارجی است.

برای مثال روپایی زدن با دستمال کاغذی و دعوت از مردم به چالش ماندن در خانه یکی از اولین کارهایی بود که بین فوتبالیست های ایرانی دیده شد. از شجاع خلیل زاده پرسپولیسی ها تا ستاره های تیم حریف یعنی استقلال، همه به چالش روپایی زدن با دستمال کاغذی پیوستند و از این طریق مردم را به ماندن در خانه دعوت کردند.

از دیگر چالش هایی که بین ورزشکاران ایرانی رواج پیدا کرد، چالش کتاب خوانی بود. در این روزها یکی از اصلی ترین کارهای مردم برای گذراندن اوقات قرنطینه می تواند خواندن کتاب باشد و ورزشکاران ایرانی با دعوت از همدیگر این چالش را نیز مرسوم کردند. مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم ریوآوه پرتغال یکی از کسانی بود که در صفحه اینستاگرام خودش از بازیکنان زیادی برای انجام این چالش دعوت کرد.

برگزاری تمرینات تیمی به صورت آنلاین نیز دیگر کاری بود که بازیکنان لیگ برتری در این مدت انجام دادند. کاری که هومن افاضلی چند شب پیش در برنامه فوتبال برتر درباره‌اش گفت که در همه دنیا ابتدا از سوی او برای تیم پارس جم مرسوم شده و سپس چند باشگاه دیگر ایرانی و خارجی به این چالش پیوستند و تمرینات بازیکنان شان را از طریق فضای مجازی دنبال کردند. سایپا و نساجی هم دیگر تیم هایی بودند که مثل پارس جم به این چالش پیوستند.

در این بین ستاره های ایرانی سرگرمی های عجیب تری هم داشتند. شاید در این روزهای قرنطینه بیشتر از هر ورزشکار دیگری خیلی ها با چهره شوخ و آن روی متفاوت کاپیتان تیم ملی بسکتبال آشنا شدند. صمد نیکخواه بهرامی طی این روزهای قرنطینه تصاویر جالبی از خودش و فرزندش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حسابی باعث سرگرمی هوادارانش شده بود. در این میان سرگرمی دوران قرنطینه باعث شد خیلی ها دست به کارهایی بزنند که الان خودشان هم پشیمان هستند! مثلا علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی باشگاه برایتون که بعد از مدت ها ریش خود را تراشید و در صفحه اینستاگرامش اصلا با واکنش مثبتی از سوی هوادارانش روبرو نشد.

علیرضا بیرانوند و دیگر ستاره های تیم ملی هم عضوی از چالش های جالب این روزها بودند. بیرانوند که یکبار هوادارانش را به چالش جالبی دعوت کرد و برای آن جایزه هم گذاشت. درباره سایر بازیکنان تیم ملی هم باید گفت که سرگرمی اصلی آنها در این روزهای قرنطینه شوخی با بیرانوند بود! برگزاری لایوهای شبانه در اینستاگرام یکی از اصلی ترین سرگرمی های این روزهای ستاره های تیم ملی است. ستاره هایی که معمولا در لایو خودشان شوخی های جالبی با دروازه بان تیم ملی انجام می دهند.

این روزهای قرنطینه برای لژیونرهای ایرانی هم با تفاوت زیادی سپری نمی شود. لژیونرهایی مثل میلاد و مهرداد محمدی و علی قلی زاده که اخیرا از انجام بازی های کامپیوتری و تمرینات خانگی گفتند. کارهایی ستاره های فوتبال این روزها به آنها پناه بردند تا از شر کلافگی مربوط به قرنطینه خانگی رها شوند.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها