کد خبر: 398852
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۲:۲۸:۲۵
| |

تهیه‌کننده سینما:

شبکه نمایش خانگی فضای خوبی برای اکران فیلم‌های متوسط است

یک تهیه‌کننده سینما معتقد است: اگر نمایش‌ فیلم‌های سینمایی جدید در شبکه نمایش خانگی و سامانه‌های وی‌اودی، با مدیریت و برنامه‌ریزی درست باشد حتی پس از بازگشایی سینماها نیز می‌تواند کارکرد مناسبی داشته باشد چرا که این اقدام برای فیلم‌های متوسط که ممکن است در سینماها چندان مخاطبی نداشته باشند اتفاق خوبی است.

شبکه نمایش خانگی فضای خوبی برای اکران فیلم‌های متوسط است
کد خبر: 398852
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۲:۲۸:۲۵

اعتمادآنلاین| سیدجمال ساداتیان درباره حمایت 20درصدی سازمان سینمای از عرضه فیلم‌ها در شبکه نمایش خانگی گفت: درصدی که سازمان سینمایی به عنوان حمایت مالی برای فیلم‌های سینمایی متقاضی عرضه در شبکه نمایش خانگی درنظر گرفته، خوب است، اما برای فیلم‌هایی که مخاطب زیادی می‌توانند داشته باشند پاسخگو نخواهد بود.

او ادامه داد: به نظرم این طرح بیشتر برای فیلم‌هایی که در جذب مخاطب و رونق گیشه در زمان اکران موفق نیستند، طرح خوبی است، اما برای فیلم‌های تجاری و آن‌هایی که در زمان اکران مخاطب عام دارند مناسب نیست، به دلیل این‌که هزینه زیادی برای تهیه آن‌ها صرف شده است و این روش موجب ضرر آن‌ها می‌شود و آسیبش در تولیدات سینمایی سال بعد نیز اثر می‌گذارد، پس ضروری است که به درستی مدیریت شود.

تهیه‌کننده «متری شیش و نیم» همچنین گفت: هر سال حدود یکصد فیلم تولید می‌شود و طبیعی است که همه این تعداد در گیشه برای فروش و جذب مخاطب موفق نخواهند بود، بنابراین شبکه نمایش خانگی بستر مناسبی برای آن‌ها خواهد بود.

ساداتیان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی اجرای چنین طرح‌هایی برای برخی آثار سینمایی خوب است، اما باید توجه داشت که با برنامه‌ریزی و مدیریت می‌توانیم این روند را حتی برای زمانی که سینماها باز شدند، برای فیلم‌های متوسط به پایین ادامه دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها