انتشار نسخه جدید ایموجی‌ها 6 ماه به‌ تعویق افتاد

شیوع ویروس کرونا کنسرسیوم یونیکد را مجبور کرده است انتشار نسخه‌ 14 را به‌مدت تقریبا 6 ماه به‌ تأخیر بیندازد. این یعنی ایموجی‌های جدید که پیش‌تر قرار بود در ماه مارس 2021 از راه برسد، در ماه سپتامبر همان سال معرفی خواهند شد و چند ماه پس از آن به اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های مختلف اضافه می‌شوند.

انتشار نسخه جدید ایموجی‌ها 6 ماه به‌ تعویق افتاد
کد خبر: 398890
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۴:۴۴:۴۶

اعتمادآنلاین| کنسرسیوم یونیکُد اخیرا در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده به‌دلیل مشکلات ایجادشده بر اثر همه‌گیری ویروس کرونا، به‌روزرسانی بعدی فهرست ایموجی‌ها به‌مدت 6 ماه به‌تأخیر افتاده است.


کنسرسیوم یونیکد مدتی پیش از ایموجی‌های جدیدی برای سال 2020 پرده‌برداری کرد که تنوع بالایی داشتند؛ این ایموجی‌ها اکنون آماده شده‌اند و به‌زودی به تمامی دستگاه‌های هوشمند اضافه می‌شوند.

بااین‌حال همه‌گیری ویروس کرونا (کووید 19) کنسرسیوم یونیکد را مجبور کرده است انتشار نسخه‌ی 14 را به‌مدت تقریبا 6 ماه به‌تأخیر بیندازد. این یعنی ایموجی‌های جدید که پیش‌تر قرار بود در ماه مارس 2021 از راه برسد، در ماه سپتامبر همان سال (شهریور - مهر 1400) معرفی خواهند شد و چند ماه پس از آن به اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های مختلف اضافه می‌شوند.

شرایط فعلی حاکم بر سراسر دنیا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا روی بسیاری از پروژه‌های شرکت‌ها و نهادهای مختلف سایه افکنده است. به‌دلیل تعطیلی شرکت‌ها، امکان کار حضوری وجود ندارد و بسیاری از آن‌ها نیز برای پیش‌برد اهداف خود، نمی‌توانند از راه دور و در خارج از محیط شرکت فعالیت کنند. مارک دیویس،‌ مدیرعامل کنسرسیوم یونیکد، در اطلاعیه‌ای گفته است: «ما امسال واقعا نمی‌توانیم به برنامه‌ریزی پیشین‌مان که قبلا آن را رعایت می‌کردیم، متعهد بمانیم».

اطلاعیه‌ی رسمی جدید نشان می‌دهد کنسرسیوم یونیکد احتمالا در این بازه‌ی زمانی به‌جای انتشار نسخه‌ی کامل، نسخه‌ی 13 را به‌روزسانی می‌کند و چنین ایموجی جدید را در قالب نسخه‌ی 13/1 در دسترس قرار می‌دهد. این ایموجی‌های جدید تفاوت چندانی به خود نخواهند دید و تا حدی حاصل ترکیب برخی از ایموجی‌های فعلی خواهند بود و در سال 2021 روی گوشی‌های مختلف در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: زومیت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها