کد خبر: 398906
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۵:۴۳:۰۹
| |

شورای عالی دفاعی لبنان بسیج عمومی را تا 7 اردیبهشت تمدید کرد

حمد حسن، وزیر بهداشت لبنان در جلسه شورای عالی دفاعی این کشور به ریاست میشل عون، رئیس جمهور لبنان در کاخ ریاست جمهوری به بررسی شرایط بهداشتی و درمانی در سایه شیوع کرونا در این کشور پرداخت.

شورای عالی دفاعی لبنان بسیج عمومی را تا 7 اردیبهشت تمدید کرد
کد خبر: 398906
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۵:۴۳:۰۹

اعتمادآنلاین| شورای عالی دفاعی لبنان امروز (پنج‌شنبه) توصیه کرد حالت آماده باش سراسری در این کشور همراه با تدابیر شدیدتر تا 26 آوریل (هفتم اردیبهشت) در چارچوب مبارزه با شیوع ویروس کرونا تصویب شود.

به گزارش شبکه خبری روسیاالیوم، حمد حسن، وزیر بهداشت لبنان در جلسه شورای عالی دفاعی این کشور به ریاست میشل عون، رئیس جمهور لبنان در کاخ ریاست جمهوری به بررسی شرایط بهداشتی و درمانی در سایه شیوع کرونا در این کشور پرداخت.

وزیر بهداشت لبنان در این نشست با اشاره به لزوم پایبندی مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی و ماندن در خانه و خودداری از حضور در هر گونه تجمعی که به شیوع کرونا منجر می‌شود، تأکید کرد: در شرایط حاضر نمی‌توان هیچ گونه مسامحه‌ای کرده و یا تدابیر بهداشتی را کاهش داد به ویژه که لبنان هنوز در اوج بحران است.

حمد حسن در ادامه بر لزوم پیگیری وضعیت جسمانی لبنانی‌هایی که به تازگی از سفر خارجی بازگشته‌اند و در پیش گرفتن تصمیم مناسب در این مورد تأکید کرد.

او در ادامه تمدید حالت بسیج عمومی تا 26 آوریل (هفتم اردیبهشت‌ماه) را در لبنان توصیه کرد.

شورای عالی دفاعی لبنان از دستگاه‌های نظامی و امنیتی خواست با هر گونه نقض دستورالعمل‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا به شدت برخورد کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها