ساوتهمپتون حقوق بازیکنانش را کاهش داد

باشگاه ساوتهمپتون به اولین تیم لیگ برتری در انگلیس تبدیل شد که به دلیل تعطیلی رقابت های فوتبال به دلیل کرونا حقوق بازیکنانش را کاهش داده است.

ساوتهمپتون حقوق بازیکنانش را کاهش داد
کد خبر: 398911
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۱ ۱۶:۱۰:۲۳

اعتمادآنلاین| ساوتهمپتون به عنوان اولین تیم لیگ برتر شناخته شده است که با بازیکنان خود در مورد کاهش دستمزد در طول بحران ویروس کرونا توافق می کند.

باشگاه ساوتهمپتون اقدامات لازم را برای کمک به باشگاه و کارکنان در طول تعطیلی لیگ برتر انگلیس اعلام کرده است.

بازیکنان ساوتهمپتون، رالف هاسن هوتل سرمربی آلمانی تیم و کادر مربیگری وی توافق کرده اند که برای کمک به حفظ آینده باشگاه، کارکنانی که در آن کار می کنند و جامعه، بخشی از حقوق خود را برای ماه های آوریل، می و ژوئن کاهش دهند.

علاوه بر این، این باشگاه تأیید کرده است که آنها هزینه کارکنان و سایر خدمتکاران این تیم را کاهش نخواهند داد و حقوق این افراد پرداخت می شود.

سران تیم های تاتنهام، نیوکاسل ، نورویچ و بورنموث گفتند که قصد دارند از برنامه دولت استفاده کنند. در نتیجه انتقادهای گسترده، لیورپول تصمیم خود را برای این کار عوض کرد و این تیم نیز عنوان کرد تابع تصمیمات دولت در این زمینه خواهد بود.

ساوتهمپتون در بیانیه ای اظهار داشت: مالکان ما آقای گائو و خانم کاترینا لیبرهر تدابیری را اتخاذ کرده اند تا اطمینان حاصل شود که همه کارکنان بخشی از حقوق خود را کاهش دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها