کد خبر: 398982
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۰:۰۴:۰۰
| |

سازمان هواشناسی گزارش داد:

بارش‌ها در بیشتر استان‌های کشور ادامه خواهد داشت/ احتمال وزش باد در تهران

طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌ها در بیشتر استان‌های کشور ادامه خواهد داشت.

بارش‌ها در بیشتر استان‌های کشور ادامه خواهد داشت/ احتمال وزش باد در تهران
کد خبر: 398982
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| طبق پیش بینی‌های نقشه‌های هواشناسی امروز در اغلب استان‌های کشور به‌جز هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب فارس بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی شده است. بارش در مناطق کوهستانی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی به شکل برف است و این وضعیت فردا در غالب استان‌های کشور به‌جز هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان ادامه دارد.

برای یکشنبه 24 فروردین هم در استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، جنوب و شمال غرب بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد و در سواحل شمالی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه (25 فروردین ماه) نیز علاوه بر این مناطق در مناطقی از مرکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد.

طبق پیش بینی‌ها روز سه شنبه (26 فروردین ماه) بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد در جنوب کشور و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی رخ می‌دهد.

آسمان تهران فردا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 15 درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (24 فروردین‌ماه) نیمه ابری و وزش باد گاهی همراه با بارش پراکنده با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها