کد خبر: 399044
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۲:۵۲:۲۲
| |

یک پیتزا فروشی در چین به دلیل نقض تدابیر قرنطینه به زندان محکوم شد

صاحب یک پیتزا فروشی در استان «گوانگ دونگ» واقع در جنوب چین به دلیل «نقض تدابیر قرنطینه» به 10 ماه زندان محکوم شد.

یک پیتزا فروشی در چین به دلیل نقض تدابیر قرنطینه به زندان محکوم شد
کد خبر: 399044
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۲:۵۲:۲۲

اعتمادآنلاین| به گزارش روز جمعه روزنامه ناندو دیلی چین، دادگاه محلی استان گوانگ دونگ چین در حکم خود آورده است این فرد بدون آنکه مسایل بهداشتی و قرنطینه را در نظر داشته باشد، به کار خود ادامه داده در حالی که به کرونا نیز مبتلا بوده است.

دادگاه می افزاید این خانم 40 ساله که از استان هوبی کانون شیوع ویروس کرونا به گوانگ دونگ بازگشته بود، به دلیل ارتباط با دیگران باعث شد تا 173 نفر برای 14 روز قرنطینه شوند و بیش از 400 نفر تحت نظارت پزشکی قرار گیرند.

در حکم دادگاه آمده است: این فرد مانعی برای اجرای تدابیر پیشگیری و کنترل کرونا بوده و زندگی دیگران را نیز مختل کرده و امنیت بهداشتی آنها را به مخاطره انداخته است.

این زن که نام خانوادگی وی «وو» اعلام شده است مدتی قبل از استان هوبی به گوانگ دونگ بازگشت و باید 14 روز در قرنطینه می ماند اما بی توجه به مقررات با دیگران ارتباط گسترده داشته و با خانواده، خویشاوندان و دوستان مراوده داشته است.

او ماه فوریه دچار علایم کرونا از جمله تب و بدن درد شد و سپس نتیجه آزمایش وی مثبت اعلام شد او به این روزنامه گفته است احتمالا در مدتی که منتظر نتیجه آزمایش بوده 200 سفارش پیتزا تحویل داده است.

چین پیشتر اعلام کرده بود کسانی که از فرامین قرنطینه و محدودیت ها تخطی کنند و سلامت دیگران را به خطر بیندازند، با جریمه نقدی و حبس روبرو خواهند شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها