کد خبر: 399072
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۴:۳۸:۰۹
| |

شماره‌ ششم فصلنامه‌ «پیام‌ چارسو» منتشر شد

شماره‌ ششم فصلنامه‌ «پیام‌ چارسو» ویژه‌نامه‌ «ریچارد سوم» به همراه نمایشنامه‌ای از جواد عاطفه و ویژه‌نامه قرنطینه منتشر شد.

شماره‌ ششم فصلنامه‌ «پیام‌ چارسو» منتشر شد
کد خبر: 399072
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۴:۳۸:۰۹

اعتمادآنلاین| فصلنامه‌ «پیام‌ چارسو» مجله‌ تخصصی تئاتر به مدیریت و سردبیری پژند سلیمانی است که در هر شماره آن یک نمایشنامه از آثار بزرگ جهان انتخاب و به آن پرداخته می‌شود.

شماره‌ نخست ویژه نمایشنامه‌ «هملت»، شماره‌ دوم ویژه‌نامه‌ «مکبث»، شماره‌ سوم ویژه‌نامه‌ «رومئو و ژولیت»، شماره‌ چهارم ویژه‌نامه‌ «اتللو»، شماره‌ پنجم ویژه‌نامه‌ «شاه‌لیر» و شماره‌ ششم ویژه‌نامه‌ «ریچارد سوم» مورد بررسی قرار گرفته است.

مجله شامل یک بخش ویژه‌نامه‌ است که مقالات آکادمیک و مطالبی راجع به اجراهای هر کدام از نمایشنامه‌های منتخب جمع‌آوری، ترجمه و مقالات تالیفی مربوط، در آن منتشر می‌شود. بخش آزاد فصلنامه مختص به تمامی مقالات تالیفی و ترجمه در حوزه‌ تئاتر و نه فقط راجع به نمایشنامه‌ انتخاب شده برای عنوان هر شماره است.

گزارش و مصاحبه‌های اختصاصی با تئاتری‌های مطرح جهان و یک نمایشنامه‌ چاپ نشده فصلنامه را تکمیل می‌کند.

شماره‌ی بعدی و هفتم فصلنامه‌ «پیام‌ چارسو» ویژه‌نامه‌ «باغ آلبالو» است. علاقه مندان در صورت تمایل به چاپ مقاله‌ علمی، نمایشنامه و یادداشت خود در این فصلنامه، می توانند مطالب خود را به آدرس Charsoomagazine@gmail.com ایمیل کنند.

بیست و دوم فروردین 1399، ویژه‌نامه‌ قرنطینه‌ فصلنامه‌ «پیام‌ چارسو» به‌صورت الکترونیکی همراه با قاب‌های تکراری نویسندگان و هنرمندان در سراسر جهان به صورت رایگان منتشر شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها