معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده:

کودک آزاری، همسر آزاری و سالمندآزاری را گزارش دهید/ پیامک 123 را جدی بگیرید

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده نوشت: شماره 123 را به خاطر بسپارید و در صورت مشاهده کودک آزاری، همسر آزاری و سالمندآزاری به وظیفه انسانی خود عمل کنید و اطلاع دهید.

کودک آزاری، همسر آزاری و سالمندآزاری را گزارش دهید/ پیامک 123 را جدی بگیرید
کد خبر: 399100
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۲ ۱۶:۰۸:۵۷

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در صفحه اینستاگرام خود به خانواده توصیه کرد، پیامک 123 را جدی بگیرند.

معصومه ابتکار در این پست نوشت: پیامک 123 را جدی بگیرید، مشکلات ناشی از بحران کرونا این روزها می تواند بعضی آسیب ها را افزایش دهد؛ از جمله در درون خانواده ها.

وی افزود: شماره 123 را به خاطر بسپارید و در صورت مشاهده کودک آزاری، همسر آزاری و سالمندآزاری به وظیفه انسانی خود عمل کنید و اطلاع دهید.

ابتکار تصریح کرد: دولت در این زمینه اقدام و اورژانس اجتماعی را تقویت می کند و پیامکی نیز با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان بهزیستی و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده برای هموطنان ارسال شده که شما هم می توانید آن را مجددا برای خانواده های در معرض آسیب بفرستید.

پست معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در پی ارسال پیامکی که برای مشترکان ارسال شد.

در این پیامک تاکید شده است:‌ در صورت مشاهده یا مواجهه با موارد کودک آزاری،همسر آزاری در ایام کرونا، برای دریافت خدمات اجتماعی - روانی به صورت رایگان و شبانه روزی با شماره تلفن 123، اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، تماس بگیرید.

کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت امروز (جمعه) در پاسخ به سوالی درباره پیامک صادر شده امروز مبنی بر گزارش کودک آزاری به سامانه 123 گفت: پیامک صادر شده امروز در مورد کودک آزاری مربوط به وزارت بهداشت نبود. این پیامک احتمالا از طرف سازمان بهزیستی و با هماهنگی وزارت ارتباطات ارسال شده است. موضوع کودک آزاری هم در حوزه بهزیستی است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها