کد خبر: 399161
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۰۹:۲۵:۰۰
| |

سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی:

مجموعه آزادی برای تمرین ملی‌پوشان قرنطینه شود

رییس فدراسیون قایقرانی گفت: درصورت دادن مجوز برگزاری اردوها، مجموعه آزادی باید قرنطینه شود تا ملی پوشان با خیال آسوده برای انتخابی المپیک و خود المپیک آماده شوند.

مجموعه آزادی برای تمرین ملی‌پوشان قرنطینه شود
کد خبر: 399161
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۰۹:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا سهرابیان درباره تمرینات ملی پوشان قایقرانی در شرایط شیوع ویروس کرونا بیان کرد: در مکاتباتی که با فدراسیون های جهانی داشتیم، عنوان کردند تاریخ و نوع برگزاری مسابقات انتخابی المپیک را اعلام می کنند. تا وقتی که زمان مسابقات را اعلام کنند، ملی پوشان تمرینات خود را دنبال می کنند و پس از اعلام زمان مسابقات ما نیز برنامه ریزی های لازم را انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: من با مربیان و ورزشکاران در تماس هستم. البته با برخی افراد موفق نشدم صحبت کنم. مربیان هم اعلام کردند با تمام ورزشکاران در ارتباط هستند و تمرینات آنها را پیگیری می کنند.


سهرابیان در پاسخ به این پرسش که در مورد تمرینات ملی پوشان نگرانی ندارد، تصریح کرد: خوشحالم در شرایطی که ممکن است خیلی از ورزشکاران تمرینات خود را قطع کرده باشند اما ملی پوشان قایقرانی همچنان تمرین می کنند. به هر حال تمرین برای کسب سهمیه المپیک متفاوت از تمرین در خانه و در شرایط قرنطینه است اما باز هم اینکه حداقل تمرین دارند تا آمادگی خود را حفظ کنند، خوب است و باعث می شود زیاد لطمه نبینیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این پرسش که اگر ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردوی ملی‌پوشان را بدهد، این فدراسیون ظرفیت این را دارد ملی پوشان را در شرایط قرنطینه برای مسابقات آماده کند، تاکید کرد: ما فضایی غیر از مجموعه آزادی نداریم که پیست استاندارد داشته باشد. به نظرم اگر وزارت ورزش می خواهد تمام ورزشکاران رشته های مختلف برای مسابقات کسب سهمیه المپیک و خود المپیک آماده شوند باید مجموعه ای مثل آزادی را به حالت قرنطینه در بیاورد و فقط ورزشکارانی که برای مسابقات کسب سهمیه و خود المپیک اعزام می شوند، در آن حضور داشته باشند در این صورت ورزشکاران هم با خیال آسوده تمرین می کنند.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در صورتی که مجوز برگزاری اردو ها داده شود، تنها نفراتی که دنبال کسب سهمیه المپیک هستند وارد اردو خواهند شد یا خیر، تصریح کرد: بستگی به تصمیم وزارت ورزش و مدیریت ستاد مبارزه با کرونا دارد. اگر همین فردا وضعیت سفید اعلام کنند، تمام نفرات از بزرگسالان گرفته تا نوجوانان وارد اردو می شوند. همچنین رشته های بادبانی، کانوپولو و دراگون بوت هم هستند که مسابقات جهانی دارند و باید برای آنها هم برنامه ریزی کنیم.

سهربیان در مورد اینکه فکر می کند با تعویق مسابقات انتخابی المپیک، شانس ملی پوشان برای کسب سهمیه بیشتر شده است، گفت: من پیش بینی نمی کنم چون در رقابت ممکن است اتفاقی رخ دهد که باعث شود نتیجه مورد انتظار ما به دست نیاید. اما من ایمان دارم ملی پوشان در مسابقات انتخابی المپیک بهترین نتیجه خود را می گیرند و در کسب سهمیه المپیک دست خالی نمی مانیم. شرایط کرونا به همه لطمه وارد کرده است و امیدوارم ورزشکاران در یک رقابت منصفانه جایگاهی به دست آورند که منجر به اعزام به المپیک شود.

او در پاسخ به این پرسش که کسی از ملی پوشان به کرونا مبتلا شده است یا خیر، گفت: خدا را شکر نفراتی که در اردوی تیم ملی بودند هیچ کدام مبتلا به کرونا نشده اند. من نگران و پیگیروضعیت همه خانواده قایقرانی بوده و هستم. امیدوارم تا زمانی که وضعیت سفید اعلام می شود نه تنها خانواده قایقرانی بلکه کل مردم در سلامتی کامل باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها