کد خبر: 399219
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۱:۳۵:۴۹
| |

سرمربی تیم ملی بوکس:

شرایطمان مشخص نیست

سرمربی تیم ملی بوکس گفت‌: شرایطمان مشخص نیست و نمی‌توانیم در مورد زمان آغاز اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی، اظهار نظر قطعی داشته باشیم.

شرایطمان مشخص نیست
کد خبر: 399219
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۱:۳۵:۴۹

اعتمادآنلاین| علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس: اظهار داشت: تصمیمات دست ما نیست و گرنه در نظر داشتیم از 20 فروردین ماه، تمرینات را آغاز کنیم.

وی افزود: امیدوارم هرچه سریعتر شرایط ایده‌آل شود و با از بین رفتن ویروس کرونا و دستور وزارت ورزش، کمیته المپیک و وزارت بهداشت، بتوانیم برنامه‌ها را از سر بگیریم.

استکی گفت: اگر شرایط فراهم شود در نظر داریم تا خردادماه انتخابی تیم ملی را در 6 وزن برگزار کرده و 2 نفر برتر هر وزن را وارد اردو کنیم. سپس قهرمانی کشور را خواهیم داشت که بسیار مهم است و همه مدعیان باید در آن شرکت کنند. البته این موارد به شرطی اجرایی می‌شود که مجوز آن از سوی ارگان‌های مربوط صادر شده و سلامتی ورزشکاران با خطر مواجه نشود.

وی در مورد مسابقات گزینشی در سطح جهان که قرار بود اردیبهشت به میزبانی فرانسه برگزار شده و در نهایت لغو شد، توضیح داد: در انتظار تصمیم ارگان‌های جهانی برای تعیین زمان برگزاری مسابقات هستیم. به طور یقین این مسابقات حداقل با حدود 6 تا 7 ماه تاخیر همراه خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران، گفت: احتمال دارد که 6 وزن باقی‌مانده را به مسابقات گزینشی در سطح جهان اعزام نکنیم و در اوزانی که شانس خواهیم داشت، بوکسور اعزام می‌کنیم. می‌خواهیم تابوشکنی کرده و در این مسابقات به سهمیه برسیم.

وی گفت: امروز در فدراسیون حاضر خواهم شد و نشستی با مسوولان خواهیم داشت تا برنامه‌هایمان را ارائه کنیم. آرزو می‌کنم تا ویروس کرونا هرچه زودتر از بین رفته و زندگی به حالت عادی برگردد تا جامعه ورزش نیز از بلاتکلیفی خارج شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها