کد خبر: 399260
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۳:۴۰:۱۱
| |

سفیر ایران در فرانسه:

محرومیت کشورها از منابع مالی خودشان مانع از تلاش همگانی علیه کرونا می‌شود

بهرام قاسمی در حساب رسمی توئیتر سفارت ایران در فرانسه نوشت: در نقطه نقطه جهان طی دهه‌ها، کشورها شاهد انواع بلایای طبیعی از زلزله، سیل و... بوده‌اند و جهانیان با هر نیت و نگاهی در امدادرسانی به فاجعه‌دیدگان تلاش و بیان همدردی کرده‌اند.

محرومیت کشورها از منابع مالی خودشان مانع از تلاش همگانی علیه کرونا می‌شود
کد خبر: 399260
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۳:۴۰:۱۱

اعتمادآنلاین| سفیر ایران در فرانسه با بیان اینکه برخی سعی دارند کماکان سیاست‌های تحریمی و فشار حداکثری را با اهداف سیاسی اعمال کنند، گفت: محروم کردن کشورها از داشته‌های مالی خود و ممانعت از بهره‌گیری آنان از منابع مالی بین‌المللی نشانگر آن است که آنان هنوز نمی‌دانند مبارزه با این درد مشترک در یک تلاش مستمر و همگانی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه کرونا به نظر می‌رسد نه صاحب عزایی باقی گذاشته و نه فرصتی برای بیان همدردی و نه حتی امدادرسانی، تاکید کرد: کشورها برای مرگ کرور کرور آدمیان حتی دیگر تسلیت و ابراز همدردی نتوانند. جهان تصویر جدیدی از نگرانی، دلهره، رقابت و اندیشیدن به خود را به معرض دید و تماشای تاریخ و جهان بهم «ناپیوسته» امروز گذاشته است. کشورهای جهان به نسبتی و بی‌توجه به توان نظامی و اقتصادی با این پدیده شوم در مبارزه‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه برخی سعی دارند کماکان سیاست‌های تحریمی و فشار حداکثری را با اهداف سیاسی اعمال کنند، تصریح کرد: محروم کردن کشورها از داشته‌های مالی خود و ممانعت از بهره‌گیری آنان از منابع مالی بین‌المللی نشانگر آن است که آنان هنوز نمی‌دانند مبارزه با این درد مشترک در یک تلاش مستمر و همگانی امکان‌پذیر خواهد بود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها