کد خبر: 399291
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۵:۵۰:۵۰
| |

دردسر کرونا برای لژیونر ملی پوش ایرانی

لژیونر فوتسال ایران در روزهای کرونایی به یک مشکل جدی خورده است.

دردسر کرونا برای لژیونر ملی پوش ایرانی
کد خبر: 399291
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۳ ۱۵:۵۰:۵۰

اعتمادآنلاین| احمد اسماعیل پور ملی پوش فوتسال ایران که با باشگاه شنژن چین به توافق رسیده برای حضور در مسابقات به یک مشکل اساسی خورده است.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال چین در حالی قرار است از 2 ماه دیگر آغاز شود که هنوز وضعیت اسماعیل‌پور برای پیوستن به این تیم مشخص نیست و به خاطر آن که منشا شیوع ویروس کرونا از کشور چین بوده، اسماعیل‌پور فعلا تصمیم گرفته به این کشور سفر نکند و تمرینات خود را در ایران و در خانه پیگیری می‌کند. زیرا اگر قرار باشد اسماعیل‌پور به چین برود باید یک هفته در قرنطینه خانگی بماند به همین دلیل این بازیکن نمی‌خواهد چنین ریسکی را انجام دهد و تصمیم گرفته تمرینات خود را در ایران انجام داده تا شرایط در چین به حالت عادی برگردد.

همچنین به دلیل آنکه تیم ملی فوتسال قرار است مردادماه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند، شنیده‌ها حاکی از آن است که تمرینات تیم ملی قرار است از اواخر خردادماه یا اوایل تیرماه برگزار شود، به همین دلیل اسماعیل‌پور به خاطر حضور در تمرینات تیم ملی با مسئولان باشگاه شنزن چین وارد مذاکره خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد بعد از پایان رقابت‌های جام ملت‌ها به ترکیب این تیم اضافه می‌شود. باید منتظر ماند و دید او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها