بشیر خالقی، عضو کمیسیون بهداشت در مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

کرونا بزرگ‌ترین چالش سال جاری است

یک نماینده مجلس دهم گفت: مسائل اقتصادی کشور چالش دیگری است که در سال جاری پیش رویمان خواهد بود. انتشار بیماری کرونا مشکلاتی را به دنبال دارد که یکی از این مشکلات، مشکلات اقتصادی است. اما اگر بتوانیم خوب عمل کنیم، از این امتحان سربلند بیرون می‌آییم.

کرونا بزرگ‌ترین چالش سال جاری است
کد خبر: 399298
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۲ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بشیر خالقی، نماینده خلخال و عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین به چالش‌های پیش رو در سال جاری اشاره کرد و گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست. بزرگ‌ترین چالش در سال جاری کروناست. کرونا پاندمی شده و همه دنیا را گرفته است.

او ادامه داد: البته کرونا تا حدودی مدیریت شده است. اگر در کشور فاصله‌گذاری‌ها رعایت شود، کنترل بیماری امکان‌پذیر خواهد بود، اما اگر مراعات نشود، مشخص نیست چه اتفاقی بیفتد. کادر درمانی، پرستاری و پزشکان نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و بسیجیان برای کنترل بیماری وارد عمل شده‌اند تا بتوانیم کرونا را کنترل کنیم.

نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی دیگر چالش سال جاری را چنین توضیح داد: مسائل اقتصادی کشور چالش دیگری است که در سال جاری پیش رویمان خواهد بود. انتشار بیماری کرونا مشکلاتی را به دنبال دارد که یکی از این مشکلات، مشکلات اقتصادی است. اما اگر بتوانیم خوب عمل کنیم، از این امتحان سربلند بیرون می‌آییم.

خالقی تاکید کرد: کسب‌وکار مردم از ابتدای اسفندماه تاکنون دچار مشکل شده و مشکلات اقتصادی کشور افزایش یافته است.

امیدواریم همدلی مردم بیشتر شود

او در پایان گفت: اولویت اصلی سلامت مردم است. اگر کرونا را دست‌کم بگیریم، کنترل این بیماری از دست‌مان خارج می‌شود. در این شرایط به هر قیمتی هم که شده باید سلامت مردم را برگردانیم. با توجه به شرایط پیش‌آمده، امیدواریم همدلی مردم بیشتر شود و در نهایت در سایه همدلی بتوانیم به دستاوردهای خوبی برسیم.

چکیده گفت‌وگو با بشیر خالقی

کسب و کار مردم از ابتدای اسفندماه دچار مشکل شده است

مشکلات اقتصادی دومین چالش سال جاری است

امیدواریم همدلی مردم بیشتر شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها