کد خبر: 399344
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۰۹:۰۰:۴۴
| |

پیشنهاد باشگاه نفت آبادان برای تعطیلی لیگ بسکتبال

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: اگر قرار شد لیگ‌ برتر را تعطیل کنند، نباید فدراسیون قهرمانی برای این فصل مسابقات معرفی کند.

پیشنهاد باشگاه نفت آبادان برای تعطیلی لیگ بسکتبال
کد خبر: 399344
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۰۹:۰۰:۴۴

اعتمادآنلاین| سام بوشهری، درباره تصمیم باشگاه نفت آبادان برای تعطیلی یا برگزاری بازی‌های پلی‌آف فصل جاری لیگ‌برتر بسکتبال، توضیح داد: نامه فدراسیون در این‌ مورد به دست ‌ما هم رسید، نظر ما این بود هر تصمیمی که مصلحت است اتخاذ شود و تیم نفت هم قبول می‌کند، ما مطیع نظر جمع هستیم ‌چون کرونا تنها برای ایران و یک تیم خاص نیست.

او افزود: البته الویت ما نیز همانند سایر باشگاه‌ها حفظ سلامتی بازیکنان تیم و خانواده‌هایمان است. اگر فدراسیون و تیم‌ها با هم تصمیم بگیرند لیگ برگزار شود مخالف نیستیم، اگر هم بگویند تعطیل شود، باز هم مخالف نیستیم. باید در این مورد همفکری شود. البته تاکید می‌کنم که اگر قرار باشد لیگ تعطیل شود، نباید فدراسیون قهرمانی را برای این فصل معرفی کند.

سرپرست تیم نفت آبادان در پاسخ به اینکه اگر لیگ ناتمام بماند موافق هستید؟ تاکید کرد: بله، اگر تصمیم به تعطیلی است، فدراسیون باید لیگ امسال را بدون اعلام تیم قهرمان‌ پایان دهد. همچنین اگر خواستند برای مسابقات غرب آسیا یا قهرمانی آسیا که احتمال برگزاری‌شان‌ کم است نماینده ‌معرفی کنند، باید با یک تصمیم جمعی نماینده معرفی‌ کنند.

او در مورد پرداختی‌های تیم نفت به بازیکنانش نیز گفت: ما 60 درصد پول بازیکنان ‌و کادرفنی را پرداخت کرده‌ایم و ما بقی قراردادها هم به بعد از اتمام‌ مسابقات لیگ موکول شده است. در شرایط کنونی فعلا هیات مدیره در مورد بقیه قرارداد بازیکنان تصمیم خاصی نگرفته است.

بوشهری در پاسخ به این سوال، با تعطیلی احتمالی لیگ باید شاهد کاهش قراردادها باشیم؟ تصریح کرد: ما کمیته ورزش داریم که هر سال بودجه تیم‌های باشگاه را تعیین می‌کند. الان هم باید اعلام شود که لیگ‌ تعطیل می‌شود یا خیر تا تصمیم گیری نهایی صورت گیرد، فعلا اصلا تصمیی‌ اتخاذ نکرده‌اند. برخی باشگاه‌های شخصی اعلام کرده‌اند در صورت نیمه تمام ماندن لیگ احتمالا قراردادها را کاهش دهند، اما من فکر می‌کنم که فدراسیون هم می‌تواند در این مورد یک تصمیم جامع برای همه تیم‌ها بگیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها