اختلاف نظر رابرت دنیرو و خواکین فینیکس در فیلم «جوکر»

فیلم موفق «جوکر» که با کسب جوایز متعدد و تحسین منتقدان فروش خوبی هم در گیشه‌ داشت، به سادگی ساخته نشد و 2 بازیگر اصلی آن یعنی خواکین فینیکس و رابرت دنیرو این مسیر را راحت طی نکردند.

اختلاف نظر رابرت دنیرو و خواکین فینیکس در فیلم «جوکر»
کد خبر: 399387
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۱:۰۴:۱۴

اعتمادآنلاین| مسایل پشت پرده فیلم «جوکر» به اندازه خود فیلم جالب است و با وجود همه مسیری که برای ساخت یک فیلم طی و پولی که هزینه می‌شود، یک فیلم با ماجراهای خاص در روند ساخت خود روبه رو می‌شود.

فیلم «جوکر» که از حضور 2 بازیگر سرشناس یعنی رابرت دنیرو و خواکین فینیکس بهره برد نیز راحت این 2 را جلوی دوربین نیاورد.

فینیکس که با بازی در نقش جوکر شخصیت اصلی فیلم را تصویر کرد در بازی در کنار رابرت دنیرو که در نقش شخصیت منفی فیلم یعنی موری فرانکلین بازی کرده با هم در مورد چگونگی طی مسیر اختلاف نظر داشتند.

این اختلاف نظر درباره روخوانی متن فیلمنامه با هم بود. روخوانی فیلمنامه که می‌تواند بخش مهمی از مسیر آشنایی بازیگران با شخصیت‌ها باشد بر مبنای مصاحبه‌ای که اخیراً مجله GQ با فینیکس داشته، نقطه مشکل این 2 بازیگر بود؛ زیرا فینیکس دوست نداشت در این جلسه روخوانی حضور یابد.

تاد فیلیپس هم در این مورد گفته است که حضور نیافتن فینیکس با واکنش دنیرو روبه رو شد و از کارگردان خواست تا به او بگوید: او یک بازیگر است و باید اینجا باشد. می‌خواهم همه فیلم را بشنوم و باید همه جمع شویم و متن را روخوانی کنیم.

دنیرو می خواست کل روانشناسی درام را در این جلسه دریابد و ببیند دیالوگ‌هایی که تاد فیلیپس و اسکات سیلور نوشته‌اند چیست اما فینیکس حاضر نبود و در نهایت یک جلسه در دفتر کمپانی دنیرو حاضر شد و پس از خواندن سریع بخش‌های مربوط به شخصیتش از جمع جدا شد.

تاد فیلیپس تاکید کرد که این خودداری برای این بود که فینیکس می‌خواست همه احساس مربوط به «جوکر» تازه و سرصحنه باشد.

او برای ایفای این نقش نامزدی چندین جایزه معتبر و در نهایت اسکار بهترین بازیگر نقش مرد 2019 را کسب کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها