کد خبر: 399462
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۴:۵۷:۰۰
| |

طباطبایی:

برای اعلام قهرمان لیگ‌برتر بسکتبال تصمیم گیری خواهیم کرد

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: با توجه به پایان مرحله مقدماتی و مشخص بودن رنکینگ تیم‌ها، برای اعلام قهرمان در زمان مقتضی تصمیم گیری خواهیم کرد.

برای اعلام قهرمان لیگ‌برتر بسکتبال تصمیم گیری خواهیم کرد
کد خبر: 399462
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۴:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| رامین طباطبایی در مورد اینکه آیا لیگ برتر بسکتبال لغو خواهد شد یا خیر، گفت: ما در سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامتی بازیکنان جلسه‌ای را با حضور باشگاه‌ها برگزار کردیم و بازی‌ها را به 25 فروردین موکول کردیم تا برحسب شرایط تصمیم جدیدی را بگیریم. کنترل ویروس غیر قابل پیش بینی است و برهمین اساس روز گذشته و امروز با مدیران عامل باشگاه‌ها صحبت و نامه کتبی هم ارسال کردیم تا در خصوص لغو یا برگزاری ادامه لیگ نظر بدهند.

وی ادامه داد: تاکنون 6 باشگاه نظر خود را به ما ارسال کرده‌اند و نظرات دو باشگاه دیگر هم برسد، جمع بندی نهایی را انجام می‌دهیم و تصمیم منطقی را می‌گیریم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که نمی‌شد با توجه به اینکه المپیک توکیو به تعویق افتاده زمان جدیدی را برای برگزاری لیگ اعلام کنید، عنوان کرد: ما نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که ویروس کرونا چه زمانی ریشه کن می‌شود و چه زمانی ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما مجوز برگزاری بازی‌ها را می‌دهد.

طباطبایی ادامه داد: چون نمی‌توانیم زمانی را برای ادامه کار تعیین کنیم، باید هرچه زودتر تیم‌ها را از این بلاتکلیفی در بیاوریم. خیلی از باشگاه‌ها هم خواستار این بودند که تعیین تکلیف شود. ما دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی را برگزار کردیم و رنکینگ تیم‌ها مشخص است. برای اعلام قهرمان هم در زمان مقتضی تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در پایان عنوان کرد: اگر باشگاه‌های غرب آسیا و آسیا هم برگزار شود، سعی می‌کنیم در زمان خاص خودش بهترین تیم را معرفی و اعزام خواهیم کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها