رییس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی:

فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت 66 درصد کاهش یافت/ گزارشی مبنی بر ابتلای کارگران جایگاه سوخت به کرونا وجود ندارد

ناصر رییسی‌فرد، رییس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی گفت گفت: فروش بنزین از اواسط اسفند ماه سال گذشته، 66 درصد کاهش پیدا کرده است.

فروش بنزین در جایگاه‌های سوخت  66 درصد کاهش یافت/ گزارشی مبنی بر ابتلای کارگران جایگاه سوخت به کرونا وجود ندارد
کد خبر: 399679
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۰۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| «ناصر رییسی‌فرد» با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای کارگران جایگاه‌های سوخت به کرونا تا کنون وجود نداشته،‌ ادامه داد: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی این روند ادامه‌دار باشد.

وی افزود: در جایگاه‌های سوخت تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا ایمنی در برابر کرونا به طور کامل وجود داشته باشد و دراین مسیر جایگاه‌های سوخت به صورت مستمر ضدعفونی شده و ماسک و دستکش نیز در اختیار کارگران قرار دارد.

رییسی‌فرد با تاکید بر اینکه استفاده از پول نقد در جایگاه‌های سوخت کاهش داشته،‌ گفت: نمی‌توان حقوق شهروندان را خدشه‌دار کرد و اگر کسی می‌خواهد پول بنزین را نقدا پرداخت کند نمی‌توان جلوی وی را گرفت.

به گفته رییس انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی در این مدت به واسطه آنکه برخی از افراد برای سوختگیری از ماشین پیاده نمی‌شوند، ‌بنزین دزدی افزایش پیدا کرده و افرادی بدون پرداخت پول بنزین فرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فروش جایگاه‌های سوخت کاهش فراوانی داشته،‌ ادامه داد:‌ با توجه به کاهش فروش و کاهش استفاده از پول نقد، ‌نقدینگی در جایگاه‌های سوخت کاهش داشته است.

رییسی فرد افزود:‌ فروش بنزین از اواسط اسفند ماه سال گذشته، 66 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: ‌از آنجایی که جایگاه‌های سوخت حق‌العملی کار می‌کنند، ‌کاهش فروش، موقعیت اقتصادی جایگاه‌ها تغییر داده و این جایگاه‌ها مشکل اقتصادی دارند. حتی در فرودین ماه برای پرداخت حقوق کارگران و حق بیمه نیز با مشکلات اقتصادی رو به رو هستند.

به گفته رییسی فرد، ‌با وجود استمرار فعالیت جایگاه‌های سوخت اما هیچ استمهالی درباره پرداخت بیمه و مالیات برای آنها در نظر گرفته نشده است.

وی گفت: اگرچه برداشتن برخی محدودیت‌ها از اول اردیبهشت ماه می‌تواند مصرف بنزین را افزایش دهد اما این موضوع خطرات جمعی افزایش بیماری را نیز به دنبال خواهد داشت و اگر مراعات انجام نشود، کرونا می‌تواند تداوم داشته باشد. به اعتقاد ما مسایل سلامت مردم مهمتر از فروش بنزین است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها