درگیری داعش با ارتش عراق در کرکوک

منابع عراقی از کشته شدن 23 تن از عناصر گروه تروریستی داعش در کرکوک خبر دادند.

درگیری داعش با ارتش عراق در کرکوک
کد خبر: 399721
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۰:۴۵:۲۷

اعتمادآنلاین| تشکیلات حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، تروریست‌های داعش به یگان‌های ارتش در «وادی الشای» واقع در جنوب شهرستان «داقوق» حمله کردند که پس از این حمله، نیروهای تیپ 16 حشد شعبی به این مکان آمده و با عناصر داعش درگیر شدند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، نیروهای حشد شعبی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش توانستند چندین تن از عناصر گروه تروریستی داعش را به هلاکت رسانده و افراد کشته و زخمی شده از نیروهای ارتش را از آن منطقه خارج کنند.

در همین راستا، تیم رسانه‌ای امنیتی عراق در بیانیه‌ای مطبوعاتی اخبار منتشر شده در خصوص ربوده شدن سربازان در «وادی روخانه» در استان کرکوک واقع در شمال عراق را تکذیب کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است، یک عملیات امنیتی توسط نیروهای عملیات مشترک در استان کرکوک و به طور مشخص در وادی الشای انجام شد و در جریان آن نیروهای عراقی یک مخفیگاه متعلق به تروریست‌ها را شناسایی کرده و با آن‌ها درگیر شدند و جنگنده‌ها و نیروی هوایی ارتش پشتیبانی لازم را جهت انهدام این مقر که عناصر تروریستی داعش در آن مخفی شده بودند، ارائه دادند.

در این بیانیه همچنین آمده است، جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی نیز به پشتیبانی از نیروهای امنیتی حملاتی را انجام دادند و این عملیات با تخریب این مخفیگاه، به هلاکت رسیدن 23 تروریست داعشی، کشته شدن یک نیروی عراقی و زخمی شدن چهار تن دیگر پایان یافت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها