کد خبر: 399745
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۱:۴۹:۱۶
| |

انیمیشنی که بهترین افتتاحیه دیجیتالی را رقم زد

کمپانی یونیورسال مدعی شد انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» در افتتاحیه دیجیتالی خود فروش بالایی را رقم زده است.

انیمیشنی که بهترین افتتاحیه دیجیتالی را رقم زد
کد خبر: 399745
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۱:۴۹:۱۶

اعتمادآنلاین| کمپانی یونیورسال روز دوشنبه اعلام کرد انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» که دنباله انیمیشن موزیکال دیگری محصول سال 2016 است، بیشترین فروش افتتاحیه را برای انتشار دیجیتالی یک فیلم رقم زده است. این در حالی است که این کمپانی هنوز هیچ آمار و ارقامی را منتشر نکرده است.

یونیورسال اگرچه آمار و ارقام دقیقی را منتشر نکرده، اما می‌گوید این فیلم بالاترین فروش را در بین عنوان‌های منتشر شده در VOD رقم زده است. این استودیو اعلام کرده در میان دیگر فیلم‌ها مثل «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی»، انیمیشن ترول‌ها حدود 10 برابر بیشتر از آثار دیگر یونیورسال فروش داشته است.

انیمیشن «تور جهانی ترول ها» در بخش افتتاحیه هفتگی نیز بیشترین فروش را در سرویس استریم فاندانگو داشته است و در سرویس‌های پخش آنلاین دیگر مثل آمازون، کامکست، اپل و یوتیوب هم در رتبه نخست بوده است.

کمپانی یونیورسال بعد از آنکه تمامی سینما‌ها در سراسر ایالات متحده به خاطر شیوع کرونا بسته شدند، تصمیم گرفت انیمیشن ترول ها را که ساخته دریم ورکز است، به صورت دیجیتالی منتشر کند.

انیمیشن ترول‌ها به مدت 30 روز برای اجاره دیجیتال در دسترس گذاشته شد که کاربران با پرداخت 19.99 دلار زمانی 48 ساعته را برای تماشای آن خواهند داشت.

در حالی که یونیورسال می‌گوید این انیمیشن به رکورد فروش دیجیتالی در طول تاریخ رسیده است، هنوز مشخص نیست که این اعداد چه مقدار هستند و آن‌ها چگونه به مقایسه فروش این انیمیشن پرداخته‌اند.

قسمت اول انیمیشن ترول‌ها در نوامبر سال 2016 منتشر شد و 46 میلیون دلار در هفته ابتدایی فروخت. 153 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 346 میلیون دلار مجموع گیشه جهانی آن بود. با این حساب انیمیشن «تور جهانی ترول‌ها» باید در این هفته با 19.99 دلار از سوی 2.3 میلیون حساب کاربر خریداری شده باشد تا با رقم افتتاحیه قسمت پیشین خود مطابقت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها