کد خبر: 399749
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۱:۵۴:۴۵
| |

ولاسکو:

با افسردگی نمی‌توان کرونا را شکست داد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: بدون شک با افسردگی نمی‌توان ویروس خطرناک کرونا را شکست داد.

با افسردگی نمی‌توان کرونا را شکست داد
کد خبر: 399749
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۱:۵۴:۴۵

اعتمادآنلاین| خولیو ولاسکو درمورد شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان اظهار داشت: اتفاقی که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا رخ می‌دهد اصلاً باورکردنی نیست و گویا در حال تماشای یک فیلم هستم؛ البته تفاوت اینجاست که فیلم را تا حدودی می‌توان پیش بینی کرد و برای هر اتفاقی آماده بود، اما متاسفانه این شرایط برای کرونا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با افسردگی نمی‌توان کرونا را شکست داد، گفت: اگر همه در کنار هم باشیم و وظایف خود را به درستی انجام دهیم قطعاً کرونا نابود خواهد شد. در شرایط کنونی ما این زمان را داریم که بدن خود را با کارهای بدنسازی آماده کنیم و تنها مشکل این است که نمی‌توانیم حریف تمرینی داشته باشیم.

مدیر فنی تیم‌های رده‌های پایه ایتالیا گفت: تا زمانی که این ویروس به صورت کامل از بین نرفته است نمی‌توانیم به مسابقات و میادین ورزشی بازگردیم. در اوضاع کنونی باید به همه امید بدهیم که این مشکل هم برطرف خواهد شد. در مقطع کنونی می‌توانیم مفاهیم فنی و تاکتیکی را بیشتر به بازیکنان توضیح دهیم تا زمان اقدامات عملی فرا برسد.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در پایان عنوان کرد: از همه عزیزان می‌خواهم که در خانه بمانند و اخبار را از خانه پیگیری کنند. شک ندارم با همدلی و اتحاد می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها