کد خبر: 399799
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۴:۴۴:۱۶
| |

مصوبه جدید ستاد عالی بازی‌های پارالمپیک توکیو به زودی اعلام می‌شود

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: مصوبه جدید ستاد عالی بازی‌های پارالمپیک توکیو بعد از جلسه با هیات اجرایی و هیات رئیسه فدراسیون پس از جمع‌بندی نهایی به زودی اعلام می‌شود.

مصوبه جدید ستاد عالی بازی‌های پارالمپیک توکیو به زودی اعلام می‌شود
کد خبر: 399799
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۶ ۱۴:۴۴:۱۶

اعتمادآنلاین| هادی رضایی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک درباره جلسه امروز ستاد عالی بازی‌های پارالمپیک توکیو که با حضور روسای پنج فدراسیونی که سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرده‌اند، اظهار کرد: امروز جلسه‌ای را در محل کمیته ملی پارالمپیک با روسای پنج فدراسیونی که رشته‌های پارالمپیکی را تحت پوشش دارند و همچنین مسئولین ستاد بازی‌های پارالمپیک داشتیم. فدراسیون‌ها برنامه‌های خود را برای پارالمپیک توکیو 2020 ارائه دادند و پیشنهادات خود را به صورت مکتوب به امضای اعضای ستاد رساندند.

وی گفت: ما پیشنهادات کلی اعضای ستاد را صورتجلسه کردیم و فردا جلسه‌ای با هیات اجرایی و هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک در خصوص پارالمپیک توکیو 2020 خواهیم داشت که در نهایت پس از بررسی پیشنهادات ارائه شده وقتی به جمع‌بندی نهایی رسیدیم سیاست‌های جدید خود را پس از جمع‌بندی نهایی مصوب و ابلاغ خواهیم کرد.

وی گفت: در حال حاضر تا پارالمپیک توکیو 18 ماه فرصت داریم که در طی این مدت ما فرصت داریم درباره چگونگی نحوه برگزاری اردوها و همچنین پرداخت حقوق به ورزشکاران پارالمپیکی نظرات خود را پس از پایان این دو جلسه نهایی و مصوب کنیم. البته ما سعی میکنیم همانند سال گذشته پیشنهادات فدراسیون‌ها را دریافت کنیم و سیاست‌های خود را بر اساس نظر آنها ارائه دهیم.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک افزود: به جز پارالمپیک توکیو ما بازی‌های پاراآسیای 2022 چین را نیز پیش رو داریم که باید نیم نگاهی هم به این رقابت‌ها داشته باشیم. تلاش ما بر این است پیشنهادات مختلف را بررسی کنیم تا بتوانیم بعد از اینکه شرایط از نظر ویروس کرونا به حالت عادی برگشت برنامه‌های خود را به زودی عملیاتی کنیم.

وی پیرامون این پرسش که آیا امکان دارد تغییری در سهمیه‌های ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند ایجاد شود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: آنهایی که در سال گذشته موفق به کسب سهمیه شده‌اند سهمیه آنها پابرجاست و ما باید برای کسب سهمیه در رشته‌های دیگر تلاش کنیم. البته منتظر سیاست‌های جدید فدراسیون‌های جهانی هستیم.

وی در پایان افزود: بعد از اینکه پیشنهادات روسای فدراسیون‌ها و اعضای هیات اجرایی و هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک را دریافت کردیم و به یک جمع‌بندی نهایی رسیدیم به زودی مصوبه جدید ستاد عالی پارالمپیک ابلاغ و در اختیار رسانه‌ها و اعضای ستاد قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها