مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور:

گوشت تنظیم بازاری ویژه ماه رمضان از امروز عرضه خواهد شد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد: از امروز گوشت قرمز تنظیم بازاری با قیمت 42 هزار تومان و گوشت مرغ منجمد نیز با قیمت 12 هزار تومان در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور عرضه می شود.  البته قیمت مرغ تازه به دلیل تولیدات زیاد و مازاد آن  مانند قیمت مرغ منجمد است و شاید مردم ترجیح دهند گوشت تازه خریداری کنند.

گوشت تنظیم بازاری ویژه ماه رمضان از امروز عرضه خواهد شد
کد خبر: 399957
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۷ ۱۴:۱۳:۰۳

اعتمادآنلاین| حسن عباسی معروفان، با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار همیشه یک هفته مانده به ماه مبارک رمضان، مصوباتی در دستور کار دارد، اظهار کرد: امسال ستاد تنظیم بازار مصوبه ای داشت که برمبنای آن نیاز هر استان به اقلامی چون شکر، برنج، روغن، گوشت مرغ و گوشت قرمز در حجم مختلف با توجه به نسبت جمعیتی هر استان مشخص و ابلاغ شد و از امروز نیز مرغ و گوشت منجمد وارداتی گوساله برای ماه مبارک رمضان در استان ها در دسترس مردم است.

وی با اشاره به توزیع 10 هزارتن گوشت منجمد وارداتی برای ماه رمضان گفت: از امروز گوشت قرمز تنظیم بازاری با قیمت 42 هزار تومان و گوشت مرغ منجمد نیز با قیمت 12 هزار تومان در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور عرضه می شود. البته قیمت مرغ تازه به دلیل تولیدات زیاد و مازاد آن مانند قیمت مرغ منجمد است و شاید مردم ترجیح دهند گوشت تازه خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اضافه کرد: طرح توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازاری تا بیستم ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها