کد خبر: 400187
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۱۶:۲۳:۱۱
| |

ایکس‌باکس سری ایکس از صدای بیسیم پشتیبانی می‌کند

ایکس‌باکس نسل بعد از سیستم صدای وایرلس و چت صوتی از طریق رابط USB پشتیبانی می‌کند. بعد از نارضایتی بسیاری از کاربران ایکس‌باکس وان در مورد عدم پشتیبانی این کنسول از صدای بیسیم و گفت‌وگوی صوتی از طریق USB، در نهایت مایکروسافت تصمیم گرفته در نسل جدید این انتظار طرفداران خود را برآورده کند.

ایکس‌باکس سری ایکس از صدای بیسیم پشتیبانی می‌کند
کد خبر: 400187
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ۱۶:۲۳:۱۱

اعتمادآنلاین| به نظر می‌رسد توجه مایکروسافت در ساخت ایکس‌باکس نسل جدید صرفا بر قدرت سخت‌افزاری معطوف نبوده و ردموندی‌ها توجه ویژه‌ای به قابلیت‌های جانبی کنسول جدید خود نیز داشته‌اند. اکنون مشخص شده بالاخره ایکس‌باکس نسل بعد از سیستم صدای وایرلس و چت صوتی از طریق رابط USB پشتیبانی می‌کند. بعد از نارضایتی بسیاری از کاربران ایکس‌باکس وان در مورد عدم پشتیبانی این کنسول از صدای بیسیم و گفت‌وگوی صوتی از طریق USB، در نهایت مایکروسافت تصمیم گرفته در نسل جدید این انتظار طرفداران خود را برآورده کند.

پشتیبانی Xbox Series X از صدای بیسیم و Voice Chat از طریق USB

مایکروسافت از فناوری Xbox Wireless در کنسول خود برای اتصال بیسیم استفاده می‌کند که در حالی که هدست‌های بیسیم مختلفی در بازار وجود دارند که با کنسول مایکروسافت سازگاری دارند، اما در نهایت انتخاب کاربران در این بخش کمی محدود است. برخی از هدست‌های بیسیم قابل پشتیبانی از خروجی اپتیکال صدای کنسول ایکس‌باکس وان پشتیبانی می‌کنند که از جمله این موارد می‌توان به هدست Astro A50 اشاره کرد. اما نکته‌ای که در مورد ایکس‌باکس سری ایکس وجود دارد، عدم برخورداری این کنسول از درگاه صدای اپتیکال است بنابراین این نگرانی برای ایکس‌باکس گیمرها وجود دارد که هدست فعلی آنها قابل استفاده بر ایکس‌باکس جدید نباشد.

طبق توییتی که روز گذشته Astro Gaming در صفحه رسمی خود منتشر کرده، ایکس‌باکس سری ایکس از صدای وایرلس و چت صوتی با رابط USB پشتیبانی می‌کند. در این توییت آمده است که Astro در حال همکاری با مایکروسافت به منظور انتشار یک بروزرسانی فریمور برای هدست‌های A20 و A50+ Base Station و Mixamp Pro TR در زمان عرضه ایکس‌باکس سری ایکس است. این بروزرسانی امکان استفاده از سیستم صدای فراگیر و گفت و گوی صوتی از طریق USB را برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد. مطمئنا این خبر خوشحال کننده‌ای برای بسیاری از صاحبین ایکس‌باکس وان است که به طور قابل توجهی تعداد هدست‌های قابل پشتیبانی توسط ایکس‌باکس جدید مایکروسافت را افزایش می‌دهد. در حالی که هنوز مایکروسافت قیمت و زمان عرضه دقیق کنسول بازی جدید خود را اعلام نکرده، انتظار می‌رود این محصول در فصل تعطیلات 2020 روانه بازار شود.

منبع: تابناک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها