«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

کمک‌های کرونایی دختر ال‌چاپو به نیازمندان + فیلم

همزمان با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در مکزیک، یکی از دختران خواکین گوزمن معروف به «ال‌چاپو»، قاچاقچی بزرگ مکزیکی، بسته‌های کمکی را در منطقه‌های فقیرنشین شهر میان مردم توزیع می‌کند.

حجم ویدیو: 4.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52 دانلود ویدیو
کد خبر: 400293
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| الخاندرینا گوزمن، دختر ال‌چاپو قاچاقچی مشهور مکزیکی، به واسطه شرکت خود، «ال‌چاپو 701»، بسته‌هایی از غذا، ماسک، صابون و دیگر مواد لازم را در قالب طرح تدارکاتی چاپو در مناطق فقیرنشین شهر گوادالاجارا در مکزیک توزیع می‌کند. روی بسته‌ها و همچنین ماسک‌های کارمندان شرکت که مشغول بسته‌بندی و توزیع هستند، تصویر ال‌چاپو چاپ شده است.

ال چاپو 4

به گزارش اعتمادآنلاین به نقل از «نیویورک پست»، گوزمن به واسطه این شرکت به صورت قانونی فعالیت می‌کند و با استفاده از محبوبیت ال‌چاپو، لباس و نوشیدنی می‌فروشد. او تصاویر و فیلم‌های مربوط به اقدام اخیر شرکت خود را روی صفحه فیس‌بوکش قرار داده است.

ال چاپو 3

نام شرکت ال‌چاپو 701 (El Chapo 701) از مجله «فوربس» در سال 2009 انتخاب شده، که ال‌چاپو را با ثروت خالص تخمینی یک میلیارد دلار به عنوان هفتصد و یکمین ثروتمند جهان معرفی کرده بود.

ال چاپو 2

همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، کارتل‌های بی‌رحم و بدنام مکزیک وارد جریان کمک‌های مردمی شده‌اند و تصاویر اعضای خود را در حال توزیع بسته‌های کمکی بین مردم روی شبکه‌های مجازی منتشر می‌کنند. مشهور است که کارتل‌های مکزیکی با کمک به مردم ساکن در محله‌های فقیر که مرکز عملیات آنهاست، می‌کوشند تا رضایت آنها را جلب کنند.

ال چاپو 1

ال‌چاپو اکنون در زندان فوق‌امنیتی کلرادو دوران حبس خود را می‌گذراند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها