کد خبر: 400347
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۴:۳۹:۰۰
| |

احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی:

دستورالعمل بازگشایی حرم‌های مطهر تهیه شده است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستورالعمل بازگشایی حرم‌های مطهر را با رعایت ضوابط بهداشتی به منظور میزبانی اماکن مقدس از زائران و دلدادگان تهیه کرده‌ایم که ان‌شاالله با فراهم‌آمدن مقدمات لازم میزبان زائران حرم‌های مطهر خواهیم بود.

دستورالعمل بازگشایی حرم‌های مطهر تهیه شده است
کد خبر: 400347
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۴:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در یادداشت اینستاگرامی در رابطه با محدودیت‌های ایجاد شده در تشرف به حرم مطهر رضوی به سبب پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: دستورالعمل بازگشایی حرم‌های مطهر را با رعایت ضوابط بهداشتی به‌منظور میزبانی اماکن مقدس از زائران و دلدادگان تهیه کرده‌ایم که ان‌شاالله با فراهم آمدن مقدمات لازم میزبان زائران حرم‌های مطهر خواهیم بود.

متن یادداشت اینستاگرامی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مشاهده صحن و سرای رضوی بدون حضور زائران این آستان بهشتی، لحظات بسیار سختی را برای ما رقم می‌زند و هر لحظه بی‌تاب مهیا‌شدن شرایط حضور زائران و خدمت‌رسانی به این عزیزان هستیم.


اما در شرایط موجود حفظ سلامتی زائران حضرت رضا (ع) اولین وظیفه ماست و ضمن پیگیری جدی فعالیت‌های عمرانی مورد نیاز، تاکنون سعی کرده‌ایم از طریق رسانه ملی و فضای مجازی بستر ارتباط معنوی ارادتمندان را فراهم آوریم.

خوشبختانه با هماهنگی وزارت بهداشت و با همکاری آستان‌های مقدس حضرت معصومه(س)، حضرت احمدبن موسی(ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی سلام الله علیهم اجمعین، مسجد جمکران و سازمان اوقاف، دستور العمل بازگشایی حرم‌های مطهر با رعایت ضوابط بهداشتی به منظور میزبانی اماکن مقدس از زائران و دلدادگان تهیه کرده‌ایم که ان‌شاالله با فراهم‌آمدن مقدمات لازم میزبان زائران حرم‌های مطهر خواهیم بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها