به‌روزرسانی نقشه‌های «ویز» با اطلاعات مربوط به کرونا ویروس

برنامه مسیریابی مشهور «ویز» در به روزرسانی جدید خود با کمک از افراد جامعه، نقشه‌ها را به جزئیات مرتبط با بیماری همه گیر کووید-19 مجهز کرده است.

به‌روزرسانی نقشه‌های «ویز» با اطلاعات مربوط به کرونا ویروس
کد خبر: 400351
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۹ ۱۴:۵۳:۳۷

اعتمادآنلاین| اغلب مردم این روزها به دلیل سفارش به رعایت شرایط قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی، این روزها زیاد رانندگی نمی‌کنند، چرا که کمتر از خانه بیرون می‌آیند. اما گروه پشتیبان برنامه مسیریابی «ویز»(Waze) متعلق به شرکت گوگل می‌داند که دسترسی به جزئیات خاصی مانند بسته بودن یک مسیر می‌تواند برای کسانی که مجبور به بیرون رفتن از خانه‌های خود هستند، بسیار مفید باشد. به همین دلیل این گروه با کمک گرفتن از شهروندان و انجمن‌های داوطلبانه، اطلاعات مربوط به کووید-19 و مکان‌های متاثر از شیوع این بیماری را به نقشه‌های خود اضافه کرد.

این گروه کاری کرده است که به روزرسانی جدید نقشه‌های «ویزم شامل اطلاع از بسته شدن جاده‌ها و مسیرها، مناطق قرمز و سایر جزئیات و اطلاعات مفید باشد.

این برنامه همچنین ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که مکان‌های فروش مواد غذایی و اقلام ضروری را نمایش می‌دهد.

علاوه بر این، «ویز» با سازمان‌های خیریه «WhyHunger» و «No Kid Hungry» همکاری کرده است تا بیش از 30 هزار مکان توزیع مواد غذایی اضطراری را به نقشه ایالات متحده اضافه کند.

گروه پشتیبانی این برنامه مسیریابی از نهادهای دولتی دعوت کرده است تا در این کار مشارکت کنند و همچنین در اطلاع رسانی به مردم در مورد بسته شدن مسیرها، مکان‌های انجام آزمایش‌های پزشکی و مکان‌های توزیع مواد غذایی و سایر جزئیات همکاری کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها