کد خبر: 400394
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۰۸:۴۰:۵۸
| |

بابک زرین، آهنگساز:

درباره حاشیه‌های «دل» بعداً حرف می‌زنم/ چند تجربه موسیقایی تازه

آهنگساز شناخته شده سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از ادامه ساخت موسیقی سریال «دل» در روزهای قرنطینه و برنامه‌ریزی برای فعالیت خوانندگان جدیدش سخن گفت.

درباره حاشیه‌های «دل» بعداً حرف می‌زنم/ چند تجربه موسیقایی تازه
کد خبر: 400394
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۰۸:۴۰:۵۸

اعتمادآنلاین| بابک زرین آهنگساز سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلف، ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: در این روزهای قرنطینه به شدت مشغول ساخت موسیقی برای سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی هستم. کما اینکه ساخت موسیقی این سریال برای من یکی از دشوارترین پروژه‌هایی بود که در کارنامه کاری خود داشته باشم.

او ادامه داد: ساخت موسیقی سریال «دل» که نزدیک به 39 قسمت است برایم هم سختی داشت و هم حاشیه که ترجیح بعدا درباره حاشیه‌های آن صحبت کنم. به هر حال خوشحالم که شرایط کار جوری رقم خورده که مخاطبان نیز از کلیت کار راضی بوده‌اند.

ما در تیتراژ این سریال از صدای رضا بهرام و شهاب مظفری دو خواننده پرطرفدار این سال‌های موسیقی پاپ نیز استفاده کردیم که خوشبختانه این دو تیتراژ نیز با استقبال خوبی از سوی بینندگان همراه شده است. البته هنوز درباره استفاده از خوانندگان دیگر برای خوانش تیتراژ قسمت‌های بعدی فعلا برنامه‌ای نداریم اما شاید این احتمال وجود داشته باشد که بخواهیم درباره استفاده از خوانندگان طراحی‌هایی داشته باشیم.

این آهنگساز درباره فعالیت‌های دیگرش در عرصه موسیقی گفت: در ساخت موسیقی فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای» به کارگردانی محمدحسین لطیفی مشارکت دارم، ضمن اینکه علاوه‌بر همکاری‌هایی که با محمد اصفهانی در فصل جدید کاری خود آغاز کردیم و فکر می‌کنم می‌تواند برای شنوندگان موسیقی قابل توجه باشد، همچنان روی سه خواننده جدیدی با نام‌های سعید شریعت، سعید ترابی و امیر کهکشان که خودم مدیریت هنری کارهای آن‌ها را نیز به عهده دارم مشغول فعالیتم که کار تهیه‌کنندگی دو خواننده از این جمع به عهده موسسه «ققنوس» به مدیریت محمدحسین توتونچیان است.

زرین درباره نحوه برگزاری کنسرت‌ها و انتشار آثار تازه این خوانندگان که طی ماه‌های گذشته آثاری را به در قالب تک آهنگ پیش روی مخاطبان قرار داده بودند اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که به عمل آمده علاوه بر تولید و انتشار تک آهنگ‌های مختلف این خوانندگام بنا داریم برگزاری کنسرت‌های این هنرمندان را بعد از ایام محرم و صفر در شهرهای مختلف کشور آغاز کنیم که پیرامون آن در وقت مقتضی اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

بابک زرین از جمله هنرمندانی است که از سنین نوجوانی حضور در دنیای موسیقی را انتخاب کرد. او که دانش آموخته «کنسرواتوار تهران» در رشته آهنگسازی، کنترپوان، موسیقی فیلم، ترانه و اپراست علاوه‌بر شاگردی در محضر استادانی چون بابک بیات و محسن الهامیان در ساخت بیش از 20 آلبوم موسیقی، به‌عنوان آهنگساز، با خوانندگان مشهور ایرانی همکاری داشته و موسیقی متن و تیتراژِ چندین فیلم و مجموعهٔ تلویزیونی را نیز بر عهده داشته‌است.

«دل- 1398» به کارگردانی منوچهرهادی، «ایراندخت- 1396» به کارگردانی محمدرضا ورزی، «ستارخان- 1396» به کارگردانی محمدرضا ورزی، «عاشقانه- 1395» به کارگردانی منوچهر هادی، «معمای شاه- 1394» به کارگردانی محمدرضا ورزی، «تبریز در مه - 1389» به کارگردانی محمدرضا ورزی، «مامور بدرقه - 1387» به کارگردانی سعید سلطانی، «مهمان پذیر طوبی - 1381» به کارگردانی علی شوقیان، «رحمان 1400- 1397» به کارگردانی منوچهر هادی از جمله سریال‌ها و فیلم‌هایی بوده زرین در آنها به عنوان آهنگساز حضور داشته است.

زرین با خواننده‌های مختلفی از جمله علیرضا قربانی، سالار عقیلی، محمد اصفهانی، فریدون آسرایی، شهاب مظفری، رضا بهرام، خشایار اعتمادی، محمدرضا فروتن، حمید حامی، فرزاد فرزین، مانی رهنما،رضا صادقی، محمد علیزاده و تعدادی دیگر نیز فعالیت کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها