کد خبر: 400485
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۲:۳۷:۱۵
| |

هجمه سنگین گرگانی‌ها برای قهرمانی در لیگ نیمه تمام/ جام را به ما بدهید!

طی روزهای گذشته هجمه زیادی از سوی هواداران و مسئولان تیم بسکتبال شهرداری گرگان به فدراسیون برای اعلام نشدن نام این تیم به عنوان قهرمان وارد شده است.

هجمه سنگین گرگانی‌ها برای قهرمانی در لیگ نیمه تمام/ جام را به ما بدهید!
کد خبر: 400485
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۲:۳۷:۱۵

اعتمادآنلاین| اعلام پایان لیگ برتر بسکتبال از سوی فدراسیون با مشورت تیم‌ها انجام شد که تمام آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا و محافظت از جان بازیکنان موافق این کار بودند، اما شهرداری گرگان که سرمایه گذاری خوبی را در این فصل انجام داده، به دنبال کسب عنوان قهرمانی آن هم بدون برگزاری مرحله پلی‌آف بود. خواسته‌ای که به هیچ وجه منطقی نبوده و فدراسیون هم نمی‌توانست این کار را انجام دهد.

گْلِ اهمیت و سرنوشت در لیگ برتر بسکتبال، مرحله پلی‌آف است و تیم‌ها تمام توان خود را برای این مرحله می‌گذارند آن وقت چطور گرگانی‌ها انتظار دارند چون صدرنشین دور مقدماتی بوده‌اند به عنوان قهرمان معرفی شوند؟ نه تنها شهرداری گرگان بلکه هر تیمی چنین ادعایی داشته باشد، از اساس غلط است.

اگر چه شهرداری در این فصل تیم خوبی را بسته بود و در دور مقدماتی هم نتایج بسیار خوبی را کسب کرد، اما دلیل نمی‌شود آنها چون تیم پر هواداری هستند بخواهند همه چیز را یک طرفه ببیند.

طی روزهای گذشته هجمه‌ زیادی از سوی مسئولان و هواداران این تیم در فضای مجازی و حقیقی به فدراسیون بسکتبال وارد شده و آنها این رای را حق خوری می‌دانند و معتقدند گرگان باید به عنوان قهرمان لیگ معرفی شود!

طباطبایی، ریس فدراسیون بسکتبال در مورد رای صادره گفته بود: هر 8 باشگاه از جمله باشگاه شهرداری از ما خواستند که بازی‌ها ادامه پیدا نکند. با همین شرایط نامه‌ای را به فدراسیون جهانی ارسال کردیم که آیا مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا برگزار می‌شود یا خیر. من با نمایندگان 6 باشگاه حرف زدم و خواستم زمانی را مشخص کنند که زمانی را برای اتمام لیگ مشخص کنیم که آنها چیزی اعلام نکردند.

با توجه به اینکه 8 باشگاه خودشان روی اتمام لیگ نظر مثبت داشتند ولی برای قهرمان لیگ منتظر هستیم تا ببینیم مسابقات غرب آسیا چه تصمیمی می‌گیرد و بعد ما هم تصمیم گیری کنیم.

اما حسن افروشه، سرپرست سازمان ورزش شهرداری گرگان با حمله به فدراسیون بسکتبال در این مورد گفت: در دو سه هفته گذشته بی اخلاقی زیادی صورت گرفته و در حالی که فدراسیون قبلا گفته بود نظرش قهرمانی شهرداری گرگان است، اما رایی که صادر کرد برخلاف آن بود. فشار برخی دوستان به فدراسیون زیاد است و آنها نمی‌خواهند گرگان به عنوان قطب معرفی شود و فدراسیون تا چه زمانی می‌خواهد زیر بار این کارها برود؟

سرپرست سازمان ورزش شهرداری گرگان این رای را نقطه تاریک فدراسیون خوانده و تاکید کرد: در آینده همه خواهند گفت فدراسیون چه بلایی بر سر تیم‌های شهرستانی آورد. آنها با این کار به بسکتبال کشور خیانت کردند و این رشته ضرر خواهد کرد. مقصر اصلی این موضوع فدراسیون است و ما این اتفاق را از طریق مراجع نظارتی پیگیری خواهیم کرد، چون آنها خیانت کردند.

به گزارش فارس، در طول فصل و دور مقدماتی در یکی دو رای انضباطی (بازی با ذوب‌آهن و استفاده بازیکن غیرمجاز) که فدراسیون صادر کرد، همگی به سود شهرداری گرگان بود و آن زمان واکنشی صورت نگرفت، اما حالا چطور شده این رای با هجمه گرگانی‌ها روبرو شده است؟

به هرحال فدراسیون بسکتبال مرجع اصلی تصمیم گیری در مورد بسکتبال کشور است و تمام تیم‌ها باید به رای صادره احترام بگذارند، نه فقط آن زمان که به نفع شان باشد. تمام تیم‌ها فدراسیون را قبول داشته‌اند که در لیگ شرکت کرده‌اند و حالا باید تصمیمات آن را هم بپذیرند و این جنجال‌ها و فضاسازی‌ها کمکی به بسکتبال کشور نخواهد کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها