کد خبر: 400496
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

5 دستگاه تصفیه هوای خانگی برتر سال 2020

در این متن سعی شده صادقانه، مزایا و معایب بهترین دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی سال 2020 را بررسی کنیم.

5 دستگاه تصفیه هوای خانگی برتر سال 2020
کد خبر: 400496
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۳:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بنابر اعلام آی‌ناین، اگرچه برخی از این محصولات در بازار به راحتی‌ پیدا نمی‌شود اما می‌توانید از این متن هنگام خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا و مشخصات بهترین انتخاب، استفاده کنید.

1) RABBIT AIR MINUSA2

این دستگاه تصفیه هوا در حال حاضر در صدر لیست بهترین دستگاه تصفیه هوا قرار دارد. این محصول به لطف سیستم تصفیه 6 مرحله‌ای و دفع‌زدایی بی‌نظیر توانسته هوا را به بهترین شکل ممکن تصفیه و پاکیزه‌ترین و تازه‌ترین هوا را در اختیار خریداران قرار دهد.

فیلترهای این دستگاه:

1. پیش فیلتر: در مرحله اول هوای آلوده از پیش فیلتر عبور می‌کند و در آن جا تمام ذرات بزرگ مانند گرد و غبار و موی حیوانات خانگی جذب می‌شود.

2. فیلتر متوسط: گرده‌های کوچک و شوره حیوانات خانگی که از پیش فیلتر عبور کرده، در این مرحله به دام می‌افتند.

3. فیلتر پیشترفته HEPA: فیلتر هپا 99.97% کل آلرژن، ویروس، و به طور کلی ذرات بزرگتر از 0.3 میکرون را جذب می‌کنند. RABBIT AIR فرآیند فیلترهای خود را پیشرفته کرده و به همین علت باعث افزایش بهره‌وری و عمر فیلتر هپا شده است.

4. فیلتر کربن فعال: بو، دود و بخارات شیمیایی را از بین می‌برد.

5. یون ساز: آخرین خط دفاعی یونیزه کننده است که حتی ریزترین ذرات آلاینده را جذب می‌کند. این گزینه را می‌توان روشن یا خاموش کرد.

دستگاه‌های تصفیه هوای رایج معمولا 2 یا 3 فیلتر هوای مکانیکی دارد، در حالی که این دستگاه با 5 فیلتر مختلف و یون‌ساز، یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا است.

2) LEVOIT CORE 300 بهترین تصفیه هوای قابل حمل

اگر می‌خواهید بهترین دستگاه تصفیه هوا مقرون‌به‌صرفه که مورد اعتماد همگان است، بخرید، این محصول را توصیه می‌کنیم. این دستگاه تصفیه هوا جوایز متعدد بهترین دستگاه تصفیه هوای قابل حمل کسب کرده است.

فیلترهای این دستگاه:

1. پیش فیلتر: این فیلتر اولیه نایلونی قادر به جذب ذرات بزرگی از آلاینده هاست. می توانید به طور مرتب این فیلتر را با جاروبرقی تمیز کنید.

2. فیلتر HEPA حقیقی: این فیلتر می‌تواند تا 99.97% ذرات، گردوغبار و آلرژن‌ها (ویروس، میکروب، باکتری و هرچه موجب حساسیت شود) تا 0.3 میکرون را جذب کند. همچنین این فیلتر دارای جذب‌کننده سم برای مناطقی که میزان دود بالایی دارند و جذب باکتری برای محیط‌هایی با رطوبت سنگین، می‌باشد.

3.فلیتر کربن فعال: برای از بین بردن دود و بو در خانه عالی است.

3) COWAY AP-1512HH بهترین در عملکرد

COWAY بهترین دستگاه تصفیه هوا محصول کره جنوبی در سال 2020 و یکی از بهترین تصفیه هوا در دنیا است.

فیلترهای این دستگاه:

1. پیش فیلتر: این فیلتر قابل شست و شو بوده و ذرات بزرگ آلاینده، موی حیوانات و گردوغبار را می‌زداید.

2. فیلتر کربن فعال: این فیلتر تمام تلاش خود را برای از بین بردن و به دام انداختن گازهای مضر انجام می‌دهد تا محیطی بدون بو و گاز و دوده تحویل دهد.

3. یونیزه کننده : دستگاه ویروس کش که می‌تواند حتی ریزترین ذرات موجود در هوا را به دام انداخته و دوباره آن را به فیلترهای دیگر ارسال کند. این گزینه را می‌توان فعال یا غیرفعال کرد.

4) ALLERGENREMOVER HPA300 HONEYWELL TRUE HEPA عملکرد بالا

هانیول فقط یک برند تصفیه هوا نیست. این برند در تمامی چالش‌های جهان مانند انرژی، امنیت و بهره‌وری، فناوری‌هایی را اختراع و تولید می‌کند. دستگاه تصفیه هوا هانیول دستگاهی قدرتمند برای بودجه کم تا متوسط است. استعلام موجودی از نمایندگی هانیول

فیلترهای این دستگاه:

1. پیش فیلتر: این فیلتر به جذب VOC، گاز، بو و ذرات بزرگ کمک می‌کند.

2. فیلتر هپا حقیقی: آنچه در خصوص فیلتر هپا مهم است این است که تنها محصولاتی که دارای استاندارد آمریکا و از نظر بازدهی بالا باشند، عنوان True HEPA را کسب می‌کنند که این دستگاه دارای این نوع فیلتر است.

5) VINIX AM90 بهترین قیمت بازار در تصفیه هوای هوشمند

این دستگاه تصفیه هوا با طراحی اختصاصی به همراه فناوری پیشرفته، یکی از بهترین برندهای کره‌ای برای هر نوع حساسیت به حیوانات خانگی است. VINIX AM90، دستگاه تصفیه هوایی هوشمند و مقرون به صرفه است.

فیلترهای این دستگاه:

1. پیش‌فیلتر

2. فیلتر کربن فعال

3. فیلتر هپا حقیقی

4. Winix PlasmaWave: فناوری اختصاصی Winix برای نابود کردن آلاینده‌ها است. این ویژگی قابل روشن و خاموش شدن است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها