سعیدی:

بودجه با توجه به شرایط توزیع می‌شود/ با اعلام ستاد حقوق المپیکی‌ها پرداخت خواهد شد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: مرحله دوم حقوق المپیکی‌ها توسط کمیته پرداخت خواهد شد. هر زمان ستاد تصمیم بگیرد این کار انجام می‌شود.

بودجه با توجه به شرایط توزیع می‌شود/ با اعلام ستاد حقوق المپیکی‌ها پرداخت خواهد شد
کد خبر: 400498
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۳:۳۷:۴۰

اعتمادآنلاین| کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره تقسیم بودجه به فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: ما هر میزان که دریافتی داشته باشیم، طبق آن عمل می‌کنیم و بودجه توزیع خواهد شد. تلاش ما این است بودجه فدراسیون‌ها را نسبت به سال 98 افزایش دهیم اما نمی‌توانیم در این مورد هیچ قولی بدهیم چون اگر شرایط بودجه مناسب نباشد، در این صورت ممکن است توقع ایجاد کند.

وی درباره اینکه در مورد لباس کاروان چند طرح مورد تایید قرار گرفته بود تکلیف این لباس‌ها چه می‌شود، خاطرنشان کرد: فعلا که زمان هست. ما باید این موضوع را در جلسات آینده ستاد بررسی کنیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک همچنین درباره پرداختی مرحله دوم حقوق المپین‌ها و اینکه بحث پرداختی به ورزشکاران تیمی به چه صورت خواهد بود، گفت: دوره دوم پرداخت توسط کمیته ملی المپیک انجام می‌شود. هر زمانی که ستاد تاریخ را اعلام کند ما هم این پرداختی را خواهیم داشت. 50 سهمیه ایران به تصویب IOC رسیده و ما پیش‌بینی 70 سهمیه را داریم.

صالحی‌امیری رئیس و سعیدی دبیرکل کمیته امروز نیز بازدیدی از آکادمی ملی المپیک داشتند و بر برنامه‌های آموزش مجازی تاکید کردند.

بازی‌های المپیک توکیو با یکسال تاخیر از اول مرداد 1400 آغاز می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها