وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد

ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایگان باید آنلاین شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنس به انتشار تصاویر صف‌های طولانی و ازدحام مردم برای دریافت سیم‌کارت‌های رایگان، از اپراتورها خواست فرآیند ثبت‌نام را به‌صورت آنلاین انجام داده و سیم‌کارت‌ها را با پست ارسال کنند.

ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایگان باید آنلاین شود
کد خبر: 400536
|
۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ۱۵:۳۳:۴۲

اعتمادآنلاین| امروز در فضای مجازی تصاویری از صف‌های مردم بدون رعایت فاصله مناسب جلوی دفاتر خدمات دولتی برای گرفتن سیم‌کارت منتشر شده است؛ سرپرست خانوار برای ارسال پیامک جهت ثبت‌نام وام یک میلون تومانی باید سیم‌کارتی به نام خود داشته باشد. از این رو اپراتورها اقدام به اهدای سیم‌کارت رایگان به سرپرست خانوارهای مشمول دریافت وام یک میلیون تومانی کردند.

البته اعلام شد افراد برای دریافت این سیم‌کارت‌ها باید با مراجعه به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز، ‌ سیم‌کارت اعتباری رایگان دریافت کنند. اما محمدجواد آذری جهرمی بعد از انتشار تصاویر صف‌های دریافت سیم‌کارت رایگان اپراتورها در شرایط کرونایی، با انتشار متنی خطاب به اپراتورها به این وضعیت واکنش نشان داد.

آذری جهرمی در توییتر نوشت: مردم نباید برای تهیه سیم‌کارت رایگان در این شرایط کرونا در دفاتر ارتباطی، صف بکشند. همین الان باید این فرآیند متوقف شود. از مردم آنلاین ثبت‌نام کنید و با پست سیم‌کارت را به منازل آنها برسانید. خدمت‌رسانی به مردم باید با دستورالعمل‌های وزارت بهداشت باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها