«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بن سلمان دخترعمویش را در بند القاعده زندانی کرد

محمد بن سلمان دخترعمویش را که دختر اولین پادشاه این کشور هم هست در بند زندانیان گروه القاعده نگهداری می‌کند.

بن سلمان دخترعمویش را در بند القاعده زندانی کرد
کد خبر: 400559
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد بن سلمان دخترعمویش را که دختر اولین پادشاه این کشور است را در بند زندانیان گروه القاعده نگهداری می‌کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌ها خبر دادند بسمه بنت سعود بن عبدالعزیز آل سعود بدون هیچ اتهامی به همراه دخترش در یکی از بدنام‌ترین زندان‌های عربستان که مخصوص نگهداری اعضای افراطی گروه القاعده و جنایتکاران است نگهداری می‌‌شوند.

سرنوشت شاهدخت 55ساله سعودی که بعد از ربوده شدن از کاخش برای مدتی نامعلوم بود، بعد از آنکه موفق شد رشته‌توییتی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کند، در کانون توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است ( بیشتر بخوانیم ).

یکی از نزدیکان خانواده در این خصوص به رسانه‌های انگلیسی خبر داد، بسمه به همراه دختر 28ساله‌اش سهود در یکی از زندان‌های بسیار محافظت‌شده در میان مجرمان و شماری از تروریست‌های عضو گروه القاعده زندانی است.

این فرد همچنین خبر داد: بعد از انتشار توییت دخترعموی محمد بن سلمان، صفحه شخصی‌اش هک و تعدادی از توییت‌های او حذف شد. اکنون در تلاشیم تا حساب کاربری او را بازیابی کنیم.

گفتنی است این عضو خانواده سلطنتی عربستان به انتشار مقالات در مورد اوضاع زنان و همچنین نیاز جامعه سعودی به اصلاحات سیاسی مشهور است.

او به همین خاطر سال‌ها در خارج از عربستان زندگی می‌کرد، اما در سال 2016 با وساطت پسرعمویش محمد بن نایف که در آن زمان ولیعهد عربستان بود به کشور بازگشت.

محمد بن نایف نیز بعد از خلع از ولایتعهدی در حال حاضر در حصر و اقامت اجباری به سر می‌برد ( بیشتر بخوانیم ).

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها