سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، نماینده مردم مشهد و کلات:

قوه قضائیه به موضوع 30 میلیارد دلار اعتبار تنظیم بازار ارز ورود کنند

عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت: علاوه بر موضوع عدم بازگشت 4.8 میلیارد دلار ارز تخصیص‌یافته به تامین کالاهای اساسی 30 میلیارد دلار اعتبار هم بدون مشخص بودن سازوکار تخصیص آن به تنظیم بازار ارز اختصاص یافته که از قوه قضائیه می‌خواهم به این موضوع ورود پیدا کند.

قوه قضائیه به موضوع 30 میلیارد دلار اعتبار تنظیم بازار ارز ورود کنند
کد خبر: 400719
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۰۸:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: سال 96 اعتباری معادل 30 میلیارد دلار برای تنظیم بازار ارز تخصیص یافت که هیچ نتیجه‌ای هم در پی نداشت.

وی افزود: به دنبال امضا و اجرای برجام 34 میلیارد دلار از دارایی‌های ما آزاد شد که 30 میلیارد دلار آن برای تنظیم بازار ارز اختصاص یافت.

عضو هیات‌رئیسه مجلس اظهار داشت: ساز وکار قانونی تخصیص این میزان اعتبار برای تنظیم بازار ارز مشخص نیست که آیا این کار با مجوز شورای پول و اعتبار بوده یا خیر و یا اینکه نحوه تخصیص آن به چه شکل بوده حواله بوده یا گشایش کار.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم از محل اجرای برجام 34 میلیارد دلار از دارایی ما آزاد شد که 30 میلیارد دلار آن اینگونه هزینه شده که هیچ نتیجه‌ای هم در پی نداشته و سود آن تنها به جیب دلالان رفته است.

وی در پایان گفت: دولت باید در قبال این موضوع به طور جد به مردم پاسخگو باشد و از قوه قضائیه می‌خواهم به این موضوع ورود پیدا کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها