فیس‌بوک اپلیکیشن اختصاصی بازی می‌سازد

شرکت فیس‌بوک به دنبال این است که اپلیکیشن اختصاصی بازی خود را راه‌اندازی کند و به دلیل شیوع همه‌گیری سرعت بیشتری را به ساخت بازی اختصاص داده است.

فیس‌بوک اپلیکیشن اختصاصی بازی می‌سازد
کد خبر: 400877
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۱۶:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شرکت فیس‌بوک به دنبال این است که اپلیکیشن اختصاصی بازی خود را راه اندازی کند و به دلیل شیوع همه‌گیری سرعت بیشتری را به ساخت بازی اختصاص داده است.


فیس‌بوک از روز دوشنبه سرویس بازی خود را در قالب برنامه‌ای جدید راه‌اندازی کرده است. درواقع به نظر می‌رسد فیس‌بوک از رونق فعلی این صنعت سود می‌برد.


بخش بازی فیس‌بوک به کاربران امکان می‌دهد جریان‌های پخش مستقیم و متمرکز بر بازی را بازدید و ایجاد کنند، همچنین شامل برخی از بازی‌های غیرثابت نیز می‌شود. این غول شبکه‌های اجتماعی به نیویورک تایمز گفت که همه گیری کرونا باعث شده است تا این شرکت کار خود را در تعدادی از پروژه‌های بازی تسریع کند.

فیس‌بوک روز دوشنبه برنامه بازی خود را اجرا خواهد کرد. زیرا به نظر می‌رسد از پیشرفت‌های فعلی صنعت بازی‌های ناشی از شیوع کرونا سود می‌برد. این مجموعه قرار است با امثال آمازون و یوتیوب رقابت کند، که هر دو از نظر بازی‌های livestreaming از خدمات اصلی هستند.

فیدجی سیمو، مدیر بخش برنامه‌های فیس‌بوک، به نیویورک تایمز گفت که ظهور COVID-19 باعث شده است تا این شرکت کار خود را در تعدادی از پروژه‌های بازی تسریع کند. وی گفت: «سرمایه‌گذاری در بازی به طور کلی برای ما اولویت دارد، زیرا می‌بینیم بازی به عنوان نوعی سرگرمی است که واقعاً افراد را به هم وصل می‌کند.» این برنامه در ابتدا فقط در اندروید قابل دسترسی خواهد بود و برنامه iOS منتظر تأیید است.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها