کد خبر: 401088
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۰۸:۵۹:۳۹
| |

مسعود پزشکیان نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی:

سپاه باعث سربلندی ماست

نایب رییس اول مجلس گفت: سپاه باعث سربلندی ماست، وجود سپاه به عنوان سنگر و دژ مستحکمی است که می‌تواند باعث سربلندی و عزت دین شود.

سپاه باعث سربلندی ماست
کد خبر: 401088
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۰۸:۵۹:۳۹

اعتمادآنلاین| مسعود پزشکیان نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی امروز -چهارشنبه- را برعهده داشت به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نطق پیش از دستور با قرائت خطبه‌ای از امام علی (ع) گفت: وجود سپاه به عنوان سنگرها و دژ مستحکمی است که می تواند رعیت را در برابر دشمن محافظت کند و باعث سربلندی و عزت دین می شود.

وی افزود: سپاه باعث سربلندی ماست و بدون این عزیزان هیچ وقت نمی‌توانستیم روی امنیت را به خود ببینیم؛ وجود سپاه باعث شد 41 سال تمام توطئه های آمریکا و هم دستان آنها که در برابر جمهوری اسلامی ایران قرار داشتند با شکست مواجه شوند.

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی گفت: این روز را به همه این عزیران تبریک می گوییم، وجود این عزیزان در تمام صحنه‌ها نه تنها در جبهه‌ها، در کوه‌ها، در زلزله، سیل و بیماری و سازندگی همیشه خود را با روشنی نشان داده است، امیدواریم این روز برای این عزیزان مبارک باشد و ما قدر این عزیزان را بدانیم. خدا لشکریان و پاسداران ما را با عزت قرار دهد.


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها