«نون. خ» رکورد خودش را شکست

فصل دوم سریال «نون. خ» ساخته سعید آقاخانی با افزایش 21 درصدی مخاطبان نسبت به سری قبل و رضایتبخشی بالای مخاطبان همراه شده است.

«نون. خ» رکورد خودش را شکست
کد خبر: 401207
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۳ ۱۴:۳۶:۲۸

اعتمادآنلاین| سری دوم سریال «نون. خ» که این شب‌ها در کنداکتور پخش شبکه یک سیما قرار دارد، با استقبال بینندگان و نیز منتقدین روبرو شده و به رغم اینکه از جدول ماه رمضان کنار گذاشته شده است اما همچنان توانسته رضایت مخاطبان را به خود جلب کند.

این سریال 17 قسمتی که به واسطه فشردگی برنامه‌های پیش از ماه مبارک شاهد کاهش دو قسمتی خواهد بود و در 15 قسمت به پخش می‌رسد، شب گذشته قسمت دوازدهم خود را روی آنتن برد.

در تازه‌ترین آمار اعلامی سریال «نون. خ2» با جذب 56 درصدی مخاطب، شاهد افزایش 21 درصدی این میانگین نسبت به سری اول خود بوده است. مدیر روابط عمومی سیما با اعلام این مطلب در صفحه مجازی خود خبر از رضاتبخشی سری دوم با 80 درصد در سطح زیاد نیز داده است.

در سریال «نون خ 2» بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شقایق دهقان، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه و هدیه بازوند ایفای نقش می‌کنند. قصه سری جدید حال و هوای مردم یک روستا در یکی از مناطق کردنشین را روایت می‌کند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها