سخنگوی فدراسیون کشتی:

برای انتخاب نفرات تیم‌های ملی در المپیک چرخه انتخابی اجرا می شود

سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: قطعا برای انتخاب نفرات تیم‌های ملی در المپیک چرخه انتخابی اجرا می شود اما هیچ کشتی گیری با یک مسابقه انتخاب نخواهد شد.

برای انتخاب نفرات تیم‌های ملی در المپیک چرخه انتخابی اجرا می شود
کد خبر: 401247
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۸:۱۱:۳۳

اعتمادآنلاین| محمد ابراهیم امامی درباره برنامه ریزی فدراسیون کشتی برای برگزاری هفتمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در شرایطی که این رویداد به غیر از تحمیل هزینه های میلیاردی بر کشور بدلیل سطح کیفی نازل عواید فنی زیادی برای کشتی ایران نداشته است، اظهار کرد: این رقابت ها در تقویم مسابقات فدراسیون گنجانده شده و مسئولان سازمان لیگ نیز برگزاری این مسابقات را در برنامه خود دارند. جلسات زیادی نیز درباره برگزاری این رویداد تشکیل شده است و عزم فدراسیون بر برگزاری هر چه بهتر این مسابقات است.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: قطعا نقاط ضعف و قوت زیادی در نحوه برگزاری این مسابقات وجود دارد اما سعی بر این است با بررسی های کارشناسی نسبت به رفع نواقص سال گذشته اقدام شود. برنامه های خوبی نیز بر همین اساس طراحی شده که امیدوارم در نهایت منجر به برگزاری مطلوب جام باشگاه های جهان شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم پرداخت تمامی هزینه ها از سوی ایران تیم های ضعیف آن هم با ترکیب ناقص راهی ایران می شوند و اینکه آیا فدراسیون برنامه ای برای حضور تیم های قدرتمند در دوره جدید مسابقات دارد یا خیر، گفت: در اینباره جلسات مختلف کارشناسی در سازمان لیگ برگزار شده و کماکان نیز ادامه خواهد داشت. قطعا راه های افزایش کیفیت مسابقات مورد بررسی قرار می گیرد. این جلسات هنوز به اتمام نرسیده و با پایان یافتن آن ها و حصول نتیجه نهایی، این راهکارها اعلام خواهد شد.

امامی در ادامه درباره سرانجام معرفی مدیر جدید تیم های ملی کشتی فرنگی، خاطرنشان کرد: فعلا بدلیل شیوع کرونا تمامی اردوها و مسابقات تعطیل شده و هنوز در اینباره تصمیمی اتخاذ نشده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تعویق المپیک و فرصت کافی برای برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی، برنامه ای برای برگزاری انتخابی وجود دارد یا خیر، گفت: درلاره نحوه برگزاری انتخابی تیم های ملی کشتی چرخه انتخابی تعریف شده و کارهای کارشناسی در این باره ادامه دارد، هر زمان که این چرخه نهایی شود اعلام خواهد شد. اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی حتمی است اما هیچ کشتی گیری با یک مسابقه انتخاب نمی شود، بلکه انتخاب نفرات حاصل یک چرخه و فرآیند تعریف شده خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها