واکنش وکیل استراماچونی به شایعه حضور دوباره این مربی در استقلال

وکیل دائمی استراماچونی، درباره احتمال بازگشت این مربی به استقلال گفت: باید بگویم هیچ‌گونه تماسی از طرف باشگاه استقلال برای اینکه شرایطی باشد تا آقای استراماچونی برگردند و دوباره هدایت تیم را برعهده بگیرند، تا به امروز برقرار نشده است.

واکنش وکیل استراماچونی به شایعه حضور دوباره این مربی در استقلال
کد خبر: 401283
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۹:۵۳:۰۲

اعتمادآنلاین| شایعه بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال در ساعات اخیر مطرح شد که وکیل استراماچونی به این شایعه پاسخ داد و آن را رد کرد.

«می‌خواستم از طرف خودم و آقای استراماچونی از شما بخاطر این پیام محترمانه‌تان تشکر کنم.


با توجه به اتفاقاتی که افتاده، قصد داشتم تصریح کنم ما از توجهی که رئیس باشگاه استقلال نسبت به موکل من ابراز کردند، ممنون هستیم اما باید بگویم هیچ‌گونه تماسی از طرف باشگاه استقلال برای اینکه شرایطی باشد تا آقای استراماچونی برگردند و دوباره هدایت تیم را برعهده بگیرند، تا به امروز برقرار نشده است.


باید یادآوری کنم همانطور که همه متوجه شدند و از طرف همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های ایرانی و بین‌المللی نیز اعلام شد، قراردادی که فی مابین باشگاه استقلال و آقای استراماچونی بود، در ماه دسامبر بخاطر عدم رعایت بندهای آن قرارداد، از بین رفت و دیگر قراردادِ آقای استراماچونی و باشگاه استقلال وجود ندارد و این شرایط برای دستیاران آقای استراماچونی نیز حکم می‌کند.


باز هم بخاطر توجه محترمانه‌تان تشکر می‌کنم؛ می‌خواستم دوباره تصریح کنم هیچ چیز دیگری برای اضافه کردن راجع به این قضیه از طرف ما وجود ندارد.»

آنچه که از حرف‌های ماتزیلی برمی‌آید، کاملا روشن است که اگر استقلال قصد عقد قرارداد با استراماچونی را داشته باشد، باید ضمن تسویه قرارداد قبلی، با او قرارداد تازه‌ای را امضاء کند؛ البته این مسئله به‌صورت کلی و قطعی از سوی احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تکذیب شده و نزدیکان به او نیز هرگونه بحث و گفت‌وگو در این موضوع از سعادتمند را رد می‌کنند.

گفتنی است، باشگاه استقلال نیز پیرامون این موضوع با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «باشگاه استقلال نه تنها هیچ مذاکره‌ای مستقیم یا غیر مستقیم با استراماچونی نداشته، بلکه مدیرعامل این باشگاه نیز هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها در این خصوص نداشته و انتساب هرگونه ادعا به ایشان در این زمینه نیز کذب است.»

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها