کد خبر: 401285
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۹:۵۸:۰۱
| |

لزوم مناسب‌سازی تولیدات سمعی و بصیری جهت استفاده ناشنوایان

رئیس سازمان بهزیستی کشور طی نامه‌ای خطاب به مدیران کل استانی درخواست کرد تا آنها تولیدات سمعی و بصری خود را برای استفاده ناشنوایان مناسب‌سازی کرده و نسبت به اجرای این هدف از سایر دستگاه‌ها، از جمله صدا و سیماهای استانی نیز مطالبه‌گری کنند.

لزوم مناسب‌سازی تولیدات سمعی و بصیری جهت استفاده ناشنوایان
کد خبر: 401285
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۴ ۰۹:۵۸:۰۱

اعتمادآنلاین| مسعود آسیما، به نامه رئیس سازمان بهزیستی کشور به مدیران کل استانی اشاره کرد و گفت: در نامه مذکور از مدیران کل استانی بهزیستی خواسته شده است تا درمرحله اول تولیدات سمعی و بصری خود را برای استفاده ناشنوایان مناسب سازی کنند.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در راستای وظایف تعریف شده اساسی جهت مطالبه‌گری مناسب سازی و دسترس پذیری امکانات تولیدات برای جامعه افراد دارای معلولیت از این پس از تولیدات تصویری استان‌ها اعم از فیلم و کلیپ، تیزر، موشن گرافی و... برای جامعه ناشنوایان باید با استفاده از زیرنویس یا استفاده از رابط ناشنوایان مناسب سازی شود، افزود: برهمین اساس رئیس سازمان بهزیستی کشور از مدیران کل استانی خواسته است تا درخواست مطالبه و مناسب‌سازی از سایر دستگاه‌ها، رسانه‌ها و صدا و سیمای استانها را پیش بینی و اجرا کنند.

پیش از این نیز وحید قبادی‌دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور به دنبال شیوع کرونا و حضور بیشتر افراد در منازل خود، در نامه‌ای خطاب به ریاست سازمان صدا و سیما درخواست کرده بود تا برنامه‌های تلویزیونی برای جامعه مخاطب دارای معلولیت مناسب سازی شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها