کد خبر: 401414
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۰۸:۲۱:۰۰
| |

علی شفیعی ملی‌پوش والیبال:

امیدوارم که هر چه زودتر بهترین تصمیم در مورد تیم ملی گرفته شود/ زمان مربی جدید برای شناخت تیم ملی کم است

علی شفیعی گفت: زمان مربی جدید تیم ملی والیبال برای شناخت پتانسیل والیبال ایران کم است و امیدوارم هر چه سریع‌تر تصمیم درستی در این مورد گرفته شود.

امیدوارم که هر چه زودتر بهترین تصمیم در مورد تیم ملی گرفته شود/ زمان مربی جدید برای شناخت تیم ملی کم است
کد خبر: 401414
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۰۸:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران درباره تجربه بازی‌اش زیر نظر ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران، توضیح داد: جدا از بحث مربیگری، کولاکوویچ انسان فوق‌العاده‌ای بود که همیشه سعی می‌کرد در همه جنبه‌ها به بازیکنان خود کم کند. همه تلاش او این بود که به بازیکنانش نزدیک باشد تا اگر مشکلی وجود داشت، در حد توان بازیکنان خود را کمک کند.

او ادامه داد: در مورد مسائل فنی چون کارشناس نیستم اظهار نظر نمی‌کنم، اما او همیشه سعی در کسب موفقیت داشت. در مورد فسخ قرارداد او نیز باید بگویم تصمیمی بود که فدراسیون گرفت و الان مهم‌ترین کار، انتخاب یک گزینه مناسب برای هدایت تیم ملی است. بازیکن و مربی همه برای تیم ملی ایران هستند و مسئله مهم کسب موفقیت و بالا رفتن پرچم کشورمان است. امیدوارم که تصمیم درستی برای آینده تیم ملی گرفته شود تا شاهد کسب موفقیت باشیم. همه رفتنی هستند و فقط تیم ملی ایران است که می‌ماند.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا مربی جدید می‌تواند در یک سال باقی مانده تا المپیک شناخت کافی از والیبال ایران به دست آورده و نتیجه خوبی کسب کند؟ اظهار کرد: مسلما همه مربیان خارجی تیم ملی ایران را بررسی کرده و شناخت حدودی دارند، این موضوع در مورد مربیان داخلی هم بیشتر صدق می‌کند. با این حال تا وقتی که یک مربی جدید با تیم ملی ایران از نزدیک کار نکند، نمی‌تواند شناخت کاملی داشته باشد.

او ادامه داد: فعلا برنامه والیبال جهان مشخص نیست. یک سال تا المپیک زمان مانده و در این میان تنها لیگ ملت‌ها را داریم که فعلا برگزاری آن نیز مشخص نیست. مربی جدید برای اینکه شناخت کافی از تیم ملی ایران را به دست آورد باید با این اکیپ بازیکنان کار کند. زمان برای این کار کم است، اما بعد از هر جابجایی مربی این موضوع طبیعی خواهد بود. شخصا امیدوارم که هر چه زودتر بهترین تصمیم در مورد تیم ملی گرفته شود.

ملی‌پوش والیبال ایران، در مورد برنامه‌های تمرینی خود در روزهای قرنطینه نیز گفت: وقتی که لیگ تعطیل شد به شهر خود (آمل) بازگشتم و تا 29 اسفند تمریناتم رابه صورت کامل پیگیری می‌کردم. سپس در 3 - 4 روز اول عید استراحت کردم که در همان زمان گفتند لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک به تعویق افتاده است. از آن پس فشار تمرینات را کم کردم و الان حدودا 25 روز است که تمرین خاصی نداشته‌ام. البته باز هم در حال شروع کردن تمرینات هستم.

شفیعی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شهرداری ارومیه قرارداد بازیکنان خود را به صورت 100 درصد پرداخت می‌کند یا تصمیم به کم کردن قراردادها گرفته است؟ اظهار کرد: در اروپا پس از کم کردن درصد قراردادها مبالغ را پرداخت کرده‌اند، اما فعلا موضوع اصلی ما این است که باید ببینیم چه زمانی قراردادها را پرداخت می‌کنند؟ فعلا هم تصمیمی در این مورد گرفته نشده است. البته من شنیده‌ام که فدراسیون به باشگاه‌ها اعلام کرده که باید قراردادها را به صورت 100 درصد پرداخت کرده و در غیر این صورت باید با بازیکنان خود توافق کنند.

او در پایان،‌ درباره پیشنهادهای خارجی‌اش نیز گفت: متاسفانه فعلا خبری نبوده است، البته اگر هم پیشنهادی باشد باید بررسی کنم تا تصمیم بگیرم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها