سخنگوی فدراسیون تیراندازی:

تیراندازان در خانه تمرینات خود را انجام می‌دهند

ناصر رسولی می‌گوید تیراندازان با هدایت مربی تمرینات خود را در خانه با دستگاه شبیه‌ساز انجام می‌دهند و عملکرد آن‌ها آنالیز می شود.

تیراندازان در خانه تمرینات خود را انجام می‌دهند
کد خبر: 401416
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۰۸:۲۷:۴۵

اعتمادآنلاین| سخنگوی فدراسیون تیراندازی در مورد تمرینات ملی‌پوشان تیراندازی در خانه در پی شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: ورزشکاران همگی در خانه تمرینات خود را انجام می‌دهند. برای بهتر شدن تمرینات دستگاه شبیه ساز در نظر گرفتیم و در اختیار تیراندازان قرار دادیم.

رسولی در خصوص تمرینات ورزشکاران با دستگاه شبیه‌ساز گفت: ورزشکاران طبق برنامه‌ریزی مربیان در یک ساعت مقرر در فضای مجازی به این دستگاه‌ها متصل می‌شوند و ورزشکاران با هدایت مربی تمرینات خود را انجام می دهند. اطلاعاتی که این دستگاه شبیه‌ساز ثبت می‌کند توسط مربیان آنالیز می شود و ایرادات ورزشکاران به آنها گوشزد می‌شود.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی ادامه تمرینات در خانه را تا پایان اردیبهشت اعلام کرد و گفت: می‌خواهیم ورزشکاران در خانه حداقل آمادگی را داشته باشند تا به محض اینکه مجاز به برگزاری اردوها شدیم از آن‌ها دعوت کنیم و اردوهای تیم ملی به صورت متمرکز برگزار شود. فعلا که تا پایان اردیبهشت برگزاری اردوها ممنوع اعلام شده و باید ببینیم بعد از آن چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

رسولی در مورد تعداد ورزشکارانی که به صورت آنلاین تمرینات را پیگیری می کنند گفت: در حال حاضر 4 - 5 تیرانداز در کنار 6 ورزشکاری که سهمیه المپیک گرفته‌اند در حال آماده‌سازی هستند. سبقت‌اللهی، باقری، الهه احمدی، پوریا نوروزیان و سجاد پورحسینی ورزشکارانی هستند که در کنار المپیکی‌ها زیر نظر مربیان تیم ملی در خانه تمرین می کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها