«مکث» میهمان شب‌های ماه رمضان خانه‌ها می‌شود

برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه 2 قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

«مکث» میهمان شب‌های ماه رمضان خانه‌ها می‌شود
کد خبر: 401447
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۰۹:۳۵:۱۰

اعتمادآنلاین| برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه 2 قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر مسعود کرامتی، سیما تیرانداز، الهام پاوه‌نژاد، امین زندگانی، گیتی خامنه، مریم سعادت و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش خواهد شد.


مریم نوابی‌نژاد کارگردان برنامه «مکث» درباره این برنامه گفت:‌ برنامه «مکث» با حضور هنرمندان محبوب قرار است در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. هنرمندانی که در این برنامه حضور دارند مجری نیستند و «مکث» قرار است گپ و گفتی باشد میان این هنرمندان و افرادی که کرونا زندگی و شرایط خاصی برای‌شان ایجاد کرده است.

درواقع سیاست کلی برنامه این است که مسائل مختلف اجتماعی از زاویه تغییرات و پیامدهایی که بیماری کرونا داشته دیده شود.


نوابی‌پور در ادامه گفت: موضوع کرونا شاید سوژه یک قسمت از برخی از برنامه‌های تلویزیون باشد اما در «مکث» ما تماما به این موضوع پرداخته‌ایم و سوژه‌های‌مان اصلا تکراری نیستند و قرار نیست مثلا صرفا به کادر درمان پرداخته شود.


نوابی‌نژاد با بیان اینکه کرونا این فرصت را به ما داد تا مکث کرده و و با دیدگاهی تازه به پیرامون خود بنگریم گفت: در این دیدگاه تازه خواسته‌ها، حال و هوا و حتی زندگی‌مان دستخوش تغییراتی شده است.


کارگردان برنامه «مکث» در پایان اظهار داشت: کار در شرایط کرونایی سخت است و سلامت میهمانان و همکاران‌مان برای‌مان بسیار مهم است. مهمانان‌مان اگر مبتلا به کرونا بوده‌اند بهبود یافته‌اند و سایر مهمانان از نظر سلامت چک شده‌اند و حتی رفت و آمد پروازهای‌شان تحت کنترل بوده است.


عوامل برنامه «مکث» عبارتند از: تهیه‌کننده: جواد فرحانی، کارگردان: مریم نوابی نژاد، کارگردان تلویزیونی: منصور نیکخواه خوشکلام، مجری طرح: فرناز انصار، نویسنده: حسین قره، مدیر تولید: رایموند رسولی، مدیر مالی و جانشین تهیه: سعید قلوبی، طراح نور: حسین حاتمی، صدابردار: رضا سلیمانی، خواننده تیتراژ پایان: آرون افشار، چهره پردازان: مینا هاشمی راد - نوید میرعالی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: مهنوش فرهمند، هماهنگی میزبان: سپنتا کریمیان، برنامه ریز و هماهنگی مهمان: محیا پارسا، عکاس: مسعود تروند، مسئول لباس: نیلوفر ابراهیمی، مسئول صحنه: موسی نجوم مطلب، مسئول تدارکات: امیدمحمدی.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها