ترافیک سنگین در محور فیروزکوه/ کندوان و هراز بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شود

مقام مسؤول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده دو‌آب سنگین است، گفت:‌ محورهای هراز و کندوان بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شوند.

ترافیک سنگین در محور فیروزکوه/ کندوان و هراز بعدازظهر امروز یکطرفه می‌شود
کد خبر: 401491
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۵ ۱۱:۲۸:۲۷

اعتمادآنلاین| ایمان محرابی‌نیا، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها اظهار داشت: امروز جمعه 5 اردیبهشت ترافیک در اغلب جاده‌های اصلی کشور روان است.

ترافیک سنگین در محور فیروزکوه

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده دوآب سنگین است همچنین در محورهای کندوان، هراز، آزادراه قزوین ـ‌رشت و منطقه یک آزادراه تهران ـ‌شمال در مسیر رفت و برگشت ترافیک روان است.

محرابی‌نیا گفت: در حال حاضر شاهد بارش باران در محورهای هراز، فیروزکوه، کندوان، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت هستیم.

برف و باران در جاده‌های 14 استان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در برخی محورهای استان‌های گیلان و اردبیل بارش برف و باران مشاهده می‌شود همچنین در برخی جاده‌های استان‌های گلستان، مازندران، تهران، قزوین، البرز، خراسان‌رضوی، زنجان، خراسان‌شمالی، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران گزارش شده است.

رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق 2292 دستگاه ترددشمار

وی بیان کرد: طبق اطلاعات بیش از 750 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2292 دستگاه ترددشمار کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل تغییر چندانی نداشت در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 ثبت شد.

آزادراه‌های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین پر ترددترین جاده‌ها

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج ـ‌ تهران پر ترددترین جاده کشور بود و پس از آن بیشترین تردد در آزادراه‌های کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج ثبت شد.

هراز و کندوان امروز یک طرفه می‌شود

محرابی‌نیا بیان کرد: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 امروز 5 اردیبهشت از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام پلیس راه تردد از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

وی افزود: در محور هراز نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 امروز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام پلیس راه تردد خودرو از ساعت 19 تا 24 امروز از آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در محور کندوان گفت: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون از ساعت 6 تا 24 امروز 5 اردیبهشت در هراز ممنوع است.

محرابی‌نیا گفت: همچنین تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز آینده 6 اردیبهشت در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و جاده تهران ـ سمنان ـ مشهد ممنوع است.

انسداد 12 جاده به دلیل نبود ایمنی

وی اظهار داشت: در حال حاضر 12 جاده به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر قزوین ـ همدان، رودبار ـ قلعه‌گنج، رودبار ـ‌کهنوج، خرم‌آباد ـ پلدختر، پونل ـ خلخال و منطقه 4 آزادراه تهران ـ شمال اشاره کرد.

وی یادآور شد: منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال هر روز از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به دلیل اجرای عملیات نصب سامانه مدیریت‌ راه و پایش تصویری و همچنین سیستم‌های هوشمند تأسیسات تونل‌ها مسدود است و تردد از محورهای کندوان، فیروزکوه و هراز انجام شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها