«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ضدعفونی کردن ماسک، دردسر جدید آتش‌نشانی آمریکا

مسئولان آتش‌نشانی ایالات متحده طی بیانیه‌ای از مردم خواستند در ضدعفونی کردن ماسک‌های خود با استفاده از مایکروویو دقت بیشتری به خرج داده و خانه‌های خود را در معرض آتش‌سوزی قرار ندهند.

ضدعفونی کردن ماسک، دردسر جدید آتش‌نشانی آمریکا
کد خبر: 401631
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۴ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مسئولان آتش‌نشانی آمریکا از دردسر جدید کرونایی خود در ضدعفونی کردن ماسک پرده برداشتند. مسئولان آتش‌نشانی ایالات متحده طی بیانیه‌ای از مردم خواستند در ضدعفونی کردن ماسک ‌های خود با استفاده از مایکروویو دقت بیشتری به خرج داده و خانه‌های خود به خاطر ضدعفونی کردن ماسک را در معرض آتش‌سوزی قرار ندهند.

به گزارش اعتمادآنلاین، اداره آتش‌نشانی ایالت نیوهمپشایر ضمن بیان این هشدار تاکید کرد، حوادث رخ‌داده نشان می‌دهد دستگاه‌های مایکروویو بیش از آنکه به مردم برای ضدعفونی کردن ماسک‌هایشان کمک کرده باشد، خانه‌های آنها را در معرض آتش‌سوزی قرار داده است.

در صفحه رسمی فیس‌بوک این اداره آتش‌نشانی به مردم هشدار داده شد، قرار دادن ماسک در مایکروویو ایده خوبی نیست زیرا ممکن است آتش به سرعت شعله‌ور شود؛ برخی ماسک‌ها در خود قطعات معدنی دارند بنابراین ممکن است بر اثر حرارت دیدن جرقه تولید کنند و این فرایند منجر به آتش‌سوزی شود.

چند اداره آتش‌نشانی در دیگر ایالت‌های آمریکا نیز بیانیه‌های مشابهی را در صفحات شبکه‌های مجازی خود منتشر کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها