محمد تقی‌زاده، معاون عمرانی استانداری تهران:

طرح ترافیک جدید نداریم/ عوارضی برای ورود به طرح ترافیک اخذ نمی شود

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به لغو طرح ترافیک در تهران گفت: محدودیت‌های طرح ترافیک و زوج و فرد تا اطلاع ثانوی برداشته شده است و طرح ترافیک جدید هم نداریم.

طرح ترافیک جدید نداریم/ عوارضی برای ورود به طرح ترافیک اخذ نمی شود
کد خبر: 401653
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۶ ۰۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران در پاسخ به این پرسش که آیا طرح ترافیک جدید در تهران اجرا می شود اظهار داشت:‌ بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و شرایط فعلی کشور محدوده‌های طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران لغو شده است و هیچ گونه طرح ترافیک جدیدی در تهران نخواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به شرایط فعلی این محدودیت‌ها باید برداشته می‌شد تا تجمع انسانی در حمل‌ونقل عمومی نداشته باشیم و مردم از وسایل نقلیه شخصی خود بیشتر استفاده کنند تا جلوی بتوانیم جلوی شیوع کرونا را بگیریم.

معاون عمرانی استانداری تهران بیان داشت: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا باید از تجمع‌های انسانی جلوگیری شود و در حمل‌ونقل عمومی شاهد اوج این تجمعات بودیم.

وی درباره آخرین اقدامات درخصوص عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک گفت: با تصمیمات اتخاذ شده اجرای محدوده طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی لغو شده است و این موضوع به معنای عدم دریافت عوارض است.

معاون عمرانی استانداری تهران درباره بازگشایی پارک‌ها و بوستان‌ها نیز اظهار داشت: بعضی از پارک‌ها هنوز باز نشده‌اند و برای بوستان‌های که باز شده‌اند نیز تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

تقی‌زاده تاکید کرد:‌تا اطلاع ثانوی و اعلام ستاد ملی مقابله کرونا و مجموعه وزارت بهداشت، محدوده طرح ترافیک برای هیچ یک از گروه‌های جامعه بازگردانده نخواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها